Merhabalar değerli okurlar. Bugün sizlere kitabımızın ilk bölümü olacak "Ülkeler Nasıl doğarlar?" Adlı bölümle karşınızdayım. Lafı çok uzatmadan başlamak en doğrusu...
♣️Ülkeler nasıl doğar?
Gerçekten, bir ülke bu AU'da nasıl doğuyor dersiniz harbiden? Aslında bazı kişilerin evreninde Ülkeler tıpkı biz insanlar gibi bir hepsi bir anneye birde babaya sahip. Ama bunu yapanlar genelde benim anlamsız bulduğum bir şekilde şöyle yapıyorlar. Yani bir X ülkesinin annesi onunla uyumlu iken babası ülkenin kendisi ile hiç alakası olmayan bir ülke yapılıyor sahipler yüzünden.
Mesela ABD. Amerika Birleşik Devletlerinin annesinin Fransa olduğunu bazı resimlerde görüyorum ama bana göre aşırı saçmalar. (Tam tersi de oluyor)
Hernerse, biz başka AU'lara takılmadan buraya odaklanalım.
Bu AU'da ülkeler genellikle başka bir boyuttan cinsiyeti olmayan bir ruhani varlık, ebeveyn olacak ülkenin olduğu yere (evet bura biraz tuhaf xd) ışınlanmak mı denir artık ona bilinmez ama bir şekilde olduğu yaratılış boyutundan ayrılıp o ülkenin olduğu yere gelerek, ebeveyn olacak olan ülkeye Artık zamanının geldiğini söyler.
Nasıl yani? Şimdi diyeceksiniz ki bunu yaşayan ülke için bir şok değil mi? Şok elbette. Bu durum ülkelerin yaşadığı en ilginç anlardan birisi. Birisi çünkü düşünsenize, bilmediğiniz boyuttan bir yaratık size artık bir ülke çocuğunun olması gerektiğini, zamanın bu zaman olduğunu söylüyor ve ülke hipnoza kapılmış bir şekilde çocuğunun gözleri önünde yaratılışı izliyor. İyide yeni bebek ülke nasıl oluşuyor diyeceksiniz hemen açıklayayım.
O bahsettiğim ruhani varlık, ona bahşedilen gücü ile ebeveyn olacak ülkenin enerjisinin bir kısmını ülkenin vücudunun içinden çekerek alır. Bu ebeveyn ülkeden çıkan saf enerji, kendi bebeğini oluşturacak olan enerjidir. Bu şeyin nasıl oluştuğu, oluştuğunu ve nerde depolandığı ilerleyen bölümlerde anlatacağım fakat şimdi değil. Herneyse, bu ruhani varlık aldığı enerjiden yeni bir bebek oluşturur ve oluşan bebeği *kundaklı bir şekilde* ebeveyn ülkeye teslim eder. E tabi ülke yarı şok ve heyecan içindedir. Bu ruhani varlık bebeği anne yada babanın kucağına verdikten sonra hemen gitmiyor herhalde. Ona artık bir varisi olduğunu ve anne/baba olduğunu ve bu ülkeye bakmakla mükellef olduğunu söylüyor. Onun gelecekte başarılı bir ülke olup olmayacağı senin elinde diyor. Yani ona nasihat ve uyarı gibi birşey vererek öyle gidiyor. Yani tek ebeveyne sahip olan ülkeler bu şekilde doğuyor fakat genel olarak bu durum böyle. Bir de ortak çocuk olan ülkeler var. Bu ülkeler bizzat tıpkı biz insanlar gibi anne karnında oluşan türden ülkeler. Örneğin Bay Prusya Krallığı, Töton Tarikatı ile Kutsal Roma-Germen İmparatorluğu'nun oğlu. Bu durumda Prusya, her iki ülkenin de kanını taşıyor.
Ve ayrıca yeri gelmişken söyleyeyim dostlar. İki ülkenin ortak çocuğu oluyor ise o ülkeler mutlaka evlidir. Çünkü ülkelerde gayrimeşru çocuk olamaz. Olay bu kadar basit. Yani bir ülke başka bir ülkeyi taciz yada başka bir şeyle hamile bırakamaz. Birbirlerini severek evlenecekler ki olursa çocuk da olacak. Demek ki buradan gayet net anlaşılıyor ki Töton ile Kutsal Roma birbirlerini sevdiler, evlendiler ve çocukları oldu yani smslsls
Bunun gibi bazı örnekler de var elbette ama ileriki bölümlerde yazmak iyi olur.
Yani 2 doğum çeşidi var burada. Enerji ile doğma/oluşma ve anne karnından doğmak. Eğer anne karnındaysa o ülkenin 2 tane ebeveyni vardır ve her ikisinin de kanını taşıyordur. Ama ola ki genelde olduğu gibi tek bir ebeveyne sahipse, ebeveyni kadın bile olsa anne karnından değil, bizzat sadece kendi kanlarını taşıyacak olan enerjiden oluşturulurlar. (Umarım karmaşık olmadı :"D)
Herneyse, gayet açık bir şekilde anlattığımı düşünüyorum. Umarım anlamışsınızdır ejejsjjajakak
Şimdi ise bölümde geçen karakterlerin cinsiyetlerine bir bakalım;
Kutsal Roma-Germen İmp = kadın
Töton Tarikatı = erkek
Prusya = erkekBir sonraki bölüm görüşürüz <3