2

826 16 25
                                    

Ertesi gün olmuş idi ama ben o daş çocuğu bir daha görmedim. O kanatları hala aklımdaydı. Hatta gece rüyama kadar girmişti. Kendime hakim olamıyor idim. O çocuğu bulmalı ve yarim yapmalıydım.

Yurt odamda fulya adında bir peri ile kalıyordum. Biraz garip bir tipti çünku gece diğer öğrencilerin buz dolaplarını sırtladığını görmüştüm. Bu da beni biraz tırsttırmişti.

"Fulya sister bir bakar mısın?"

Fulya sister benden büyüktü. O yüzden sister diyordum. Saygılı olmak açışından. "He söyle?'

"Sen dün gece niye diğer öğrencilerin buz dolaplarını sırtladın. Seni gördüm."

Fulya sister güldü. "Ben buzdolabı perisiyim Nil Anka. Geceleri kendimi tutamıyorum. Buzdolabı sırtlıyorum."

"Anladım." Dedim bir bok anlamamış idim. Zaten bana hep anormal tipler denk gelirdi.

Fulya sister ile aynı sınıftaydık. Bana on yıldır okulu bitiremediğini söylemişti. Bunu çok garipsemiştim. On yıldır burada ne işi vardı?

Sınıfa girince tüm gözler bize döndü. Yeni kız olduğumdan beni parmakla gösteriyorlardı. Çok utanmiş idim.

Sonra yine onu gördüm. Omen tanrim diye geçirdim içimden. O daş çocuk buradaydi. Yanı boştu. Bunu fırsat bilip yanına koştum.

"Slm yanına oturabilir miyim?"

Bana baktı. Kahveringi gözleri ruhuma işliyordu.

"Oturabilin." Deyince heyacandan elim koluma dolandı.

"Ben Nil Anka. Senin adın ne?" Sonunda adını öğrenebilcektim.

"Mert. Gagara gogo perisi Mert ben." şaşkınlıkla ağzım dilime kaçtı. Gagara gogo perilerinin çok güçlü olduğunu duymuştum.

"Vay canına. Gagara gogo kabilesinden misin?"

"Evet, baba tarafından." Ona gittikçe daha çok aşik oluyodum. Bir an önce benim olmalıydı. Onu hemen yarim yapmalıydım. Yapacaktim da.

 Yapacaktim da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Peri tozu | RraeneeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin