Mert in o şiiri yazan kişinin ben olduğumu anlaması beni totomdan vurulmuşa döndürmüştü. Şimdi ne bok yiyecektim? Aşkumu inkar mı etmek icab ederdi? Yoksa her şeyi açıklamak mı yapmalıydı? Çok kararsızdım.
"Cevap verir misin?" Ah ne kadar da kibar bir errrrkekti. Hala benimle kibarca konuşuyordu. Merdimi bu yüzden seviordum.
"Evet o şiiri ben yazdım." Dedim bağırarak. Artık itiraf etmiştim. Ne olacaksa olsundu. Hem bence o da bana aşıktı. Bir kere beni revire götürmüştü. "Çünku..." sesim titremek yaptı. Çok heyecanlı idim. "Çünku ben sana aşuk oldum."
Mert şaşırdı. Uğruna öleceğim ahverengi boncuk gözleri yerinden fırladı. Ona şok gelmişti.
"Benimlen çıkar mısın?" Diye sordum. Vereceği cevabı çok merak ediyordum.
"Hayır." Şok getirdim. Bu beni hüzüne uğrattı. Nasıldı yani? Şiumdi ben red mi yemiştim?
"Ama... Ama neden?" Diye sordum. Nedenini merak ediyordum. Benimle neden çıkmıyordu. Bana aşuk olduğunu düşünmüştüm.
"Çünkü ben başkasıyla çıkıyorum." Bunu duyunca kalbim totomda atmaya başladı. O kadar üzgündüm ki osuruk canavarlarından gelen osuruk kokusu artık beni etkilememeye başlamıştı.
"Kim o şıllık?" Kendimi tutamamak yaptım.
"Mira." Dedi. Şok getirdim. Mira yi biliyordum. Bizim okulda okuyan bir periydi. 90 60 90 bir kızdı. İyice sinirlenmiştim. Bu nasıl olurdu?
"Bizi rahatsız etmezsen sevinirim. Bir daha bana böyle şeyler yazma bb." Diyerek kanatlarını açtı ve uçmaya başladı. O yarrü dağından ayrılınca yere yığılmak yaptım. Tukan bey beni son anda tuttu.
"Üzülme bacım. Şunu unutma ki bok her zaman boktur. Kendini böyle üzmeye değmez." Diyerek bir özlü söz patlattı.
Nasıl üzülmeyecek idim? yyyarim olmasına ramak kalmış herif tarafından red yemiştim. Ben şimdi onun başka bir şırfıntı ile olmasına nasıl katlanırdım? Bu kat iyen mümkün olamazdı.
O Mira denen şırfıntı ile yüzleşmeli ve Mertimi onun elinden almalıydım. Mert en sonunda benim olacaktı. Başkası ile olmasına izin veremezdim. NOKTA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri tozu | Rraenee
FantasyBir gün bir çocuk gördüm. Adi Mert. Esmer, sarı saçlı, 1.63 boyunda daş mı daş.