9

208 11 0
                                    

Mertimin sevgilisinin olması içimde hawai fişekler patlamasına sebebiyet vermekteydi. Onu bir başkası ile g9rmeye dayanamıyordum. Üstelik bu kişi 90 60 90 Mira olunca içim de ki tusinomiler dinmek bilmiyordu. Gerçi bende çok güzel hatundum hatta ondan daha güzeldim ama merttimin antenler bozuk olmalıydı.

Ya da sadece naz yapıyordu. Evet naz yapıyordu. Aslında onunda bende gönlü vardı. Beni peşinden koşturmayı seviyor idi.

Sinirlerim elektrik teli gibi gergindi bu yüzden gazımı alamayarak ses bombasından Bangtan Sonyeondan dan Cypher:3 :killer şarkısını açıp Mira denen yelloza kendimce korece diss atmaya başladım. O kdar doluydum ki seslice şarkıya eşlik edip rap yapıyordum.

"Nil anka abla selamlar."

Laz çocuğu görünce rap yapmaya son verip şarkıyı kapattım. Artık disslerimi başka zaman atardım. "Selamlar ablasının gülü. Ne yaptın bir şeyler bulabildin mi?"

"Buldum abla. Bu Miranın eski yavuklusunu instadan buldum istek yolladım. Sinek harun diye bir beyefendi."

Bunu duyunca sevinçle dilimi ısırdım. "Bu beyuefendiyi buraya çağırsak işimize yarar mı diyorsun?"

"Tabi abla. Herif psikopat gibi bir şey. Mert abi ile Mira yengeyi kesin ayırır." Ben sadece yenge kelimesine takılmak yaptım. Sinirle burnumdan ejderiya gibi dumanlar çıkiverdi.

"Ne yengesi lan? Nereden senin yengen oluyor?" Çok sinirlenmiştim.

Laz çocuk korku ile titredi. Titrerken göbeği sallanıyordu. "Pardon abla ağzımdan kaçtı."

Çok inirlenmiştim ama laz çocuğa cok kızamazdım. Benim için önemli bir insancıktı. "Tm bir daha olmasın. Hadi şimdi uza koçum." Laz çocuk bana minnet duyarcasına başını eğdi ve sonra kanatlarını açarak uçtu. O okulu tek edincw bende yurduma gitmek yaptım.

Odama gidip ayin yapacaktım. Mertimi bana sırıl sırıl sıklam açık etmek için elimden geleni yapıyordum. Buz dolabı sırtlama işine son verdiyse Fulya sister da bana katılabilirdi.

Odaya girdiğimde ayin yapma malzemelerimi çıkradım fakat daha sonra mertimi özleme duygum ağır bastı. Tatlı esmer sarı suratını çok özlemiştim. Onun için yanıyor titriyordum. Titrememe hakim olamadım.

Çokdertliyam01= iyi geceler cnm uydun mu?

Gagaragogo06= senden kurtulamayacak mıyım lan ben?

Çokdertliyam01= aaa ne ayıp öyle lan lı manlı konuşma. İnsan sevdiğine böyle yapar mı?

Gagaragogo06= ne sevdiği manyak? Sevgilim var benim

Çokderliyam01= olsun senin aklın bende biliyorum

Gagarogogo06= tövbe haşa tövbe. Bela mısın kızım sen bana?

Çokdertliyam01= bela mıyım bilmem ama sana çok fena yanığım mertim

Çokdertliyam01= ye beni ısır

Gagaragogo06=çok yanlış dusunuyorsun

Çokderliyam01= bizde yanlış olmaz

Gagaragogo=rica ederim beni daha fazla rahatsız etme

Çokdertliyam01=senin ricanı yerim

Çokdertliyam01=neyse mertim biraz uyu yarın tekrardan görüşcez nasıl olsa. Allah yardım cımbız olsun.

Çokderliyam01= iyi geceler çizkekim seni seviyorum

Gagaragogo=Benden uzak Allaha yakın bacım

Ona görüldü atıp telefonu bırakmak yaptım. Belki görüldü atarsam tirip attığımı anlar ve üzülürdü. Birazcıkım kendimi ağırdan satmalıydım ama bu mumkun değildi. Mertime her an çok yükseliyordum. Bu yükselme ile kalkıp ayin yapmaya başladım.

"Eztorgo faran liçez. Magango siran lonez." Diyerekten ayinlerimi yapmayı sürsürdüm. Yüce rabbim bana yardımcı olurdu elbet

Sabırlı olmak lazım geliyordu. Mertim çok yakında benim olacaktı. Hemde çok yakın...


 Hemde çok yakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Peri tozu | RraeneeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin