1.Bölüm

15 2 5
                                    


Bu şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim ————->


1.Bölüm

"Mavi siper ol .....Dikkatli ol " diyen Melihçimin sözünü dinlemeden bütün hızlımla o şerefsizin arkasında koştum.
İçimde sadece öfke ve kızgınlık vardı . Bir şerefsiz kadınları bir yerde hapis edip nasıl hepsine taciz edebilir buna asla izin vermezdim bunun intikamı ağır olucak , bir kadını elemenin cezasını sana çektiricem Sarp pişman olucaksın ama çok geç olucak .

Hızlandıkça hızlanıyorum , gelen mermilere rağmen . Çatıdan diğer çatıya atlamak oldukça kolaydı .arkamdan Melih artık görünmüyordu karınca gibiydi , ve o pislik hala kaçabiliceğini sanıp hala koşuyor. Artık canım sıkıldı belimdeki silahı alıp bir yerde durdum ve nişan alıp ona sıkmak için hazırlandığımda onun bir anda durduğunu gördüm .

İki parmağını birleştirip küçükken silah gibi parmağımızı yapıyoruz ya işte onu yapıp kafasına koyup selam verdi . Ben ise şaşkınlıkla bakıyordum , biranda kendisini ters sırtla binadan aşağı attı .

Hemen olduğum yerden hareket edip atladığı yerden aşağıya baktım . Şerefsizin korumaları onun için araba getirmişler ve aşağıya bir trambolin yumuşak dokulu gibi bir şey yerleştirmişler benim baktığımı görünce hemen o şeyi çekmeye başladılarki bende atlamayıyım diye , ama yanıldılar geç olsada ben yaparım yapıcağımı. Atladım. Arakamdaki Melihin sesiydi.

"Hayır Mavi atlama !"
Atlamıştım

Rüzgar öyle çarpıyorduki yüzümü gözümü açamıyordum , ama tuturdum tam onun üzerine düştüm . Basınçtan dolayı yukarı bir daha fırladım havadayken o iki korumanın kafasına sıktım ikisi kan içinde öldürler , onlar masum falan değiller olsalardı o şerefsize yardım edip korumaları olmazlardı ölmeye hak etiler . Bunu gören şerefsiz Sarp arabaya bindi ve çalıştırdı hemen arabanın bagajına atladım , araba salandı . Tabi salanınca hemen arka aynada bana baktı ve hızla sürmeye başladı .

Ne kadar zorlansamda arabanın çatısına vardım . Herkes içinde ona sıkamazdım çünkü gerizekalı yola çıktı ve tabiki herkes bana bakıyordu . Umurumda bile değildi operasyonu bozucak hiç bir şey yapmazdım hemen ön cama indim ve ona silahımı doğruladım .

"Sarp teslim ol artık kaçamasın benden ... " dediğimde salak gibi gülmeye başladı , hala arabayı sürerken . Cevap vermeyince .

"Avaz avaz gülmeyi kes , in şu arabadan ebelemece oynamıyoruz it kafa "

"Ahah, oynayalım bakalım yakalayabilecek misim ?"dediğinde bu sefer ben güldüm .

"Yerin dibine gircek olsanda ben seni bulur öldürürüm "dedim dişlerimi sıkarak .

"Tı tı tıı, bu oyunda öldürmek yok bu oyunda ebeleme var canım benim " diyip vitesi sola doğru çekip direksiyonu döndürdü .

Araba hızla dönmeye başladı . Bir elim ile bir yere kadar tutunabildim , bende ikinci elimi koydum ve iki ayağımla ön camı kırdım içerdeydim artık , silahı kafasına dayadım . Ve hala araba dönüyordu.

"Silahı çek yoksa asla durmam dönmeye devam ederiz en sonda ikimiz arabayla beraber şu uçurumdan düşeriz " derken hala dönüyorduk ve elimdeki silahla hala kafasındaydı . Kafamı az önceki kırdığım cama çevirip olduğumuz yere baktım . Evet bir uçurumdaydık ne ara buraya geldik bilmiyorum . Ama umurumda değildi ölüp ölmemek . Eğer o ölücekse.

Görünmez AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin