****Cuma günün sabah 08.00
———————————————————————-"Tıııısssssss (su sesi )"
Sıcak su bedenime akarken , köpüklü saçlarımın içine ellerimi sokup kendi saçımı okşayıp köpüklerin diğer taraflara bulaşmasın sağladım . Sular köpükleri alıp götürmüş olmalıydı ki artık saçlarımda beyaz renginde leke kalmamıştı .Yaralı bedenimin yıkanma sırası geldiğinde ,elime banyo lifini aldım ve üstüne duş celi döktüm . Artık bedenimde gezdirme zamanı geldi yavaş yavaş çene altı tam omuz köprüsünün olduğu kısmına yaklaştırdım ve yerleştirdikten sonre orayı iyice ovaladım , ardından yaralı olan göbeğime sürükledim lifi , canım öyle yanmıştık ki göbeğimde bir sızı hissettim.
Tam oraya Sarp'ın oğlu Hüseyin bıçak saplamıştı , neyseki o pis mafyaların hepsinin sonunu getirdim o Hüseyin denen piçin de kellesini aldım .
Sıra mor lekeli ayaklarıma gelmişti , yani onlar canımı acıtmıyordu ama görünüşleri hiç hoş durmuyor. Bunlarda korumaları ile dövüşürken oldu, hep bacak aralarına dizimle vurduğum için morluklar oluştu , bana bu olduysa onların acısını tahmin edemiyorum . Hepsi hak ediyordu .
Her bölgemi kur bırakmadığıma emin olduktan sonra suyu kapatım , sıcak banyomu terk ettim. Ve tam banyonun yanında duran bornozumu giydim , saçlarımı bir havlu ile kuruturken banyodan çıktım . Odama doğru ilerlediğimde odamdan seslerin geldiğini duydum.
Bir peri kızı dolabımı karıştırır gibi bir ses , odaya küçük küçük adımlarla girdim ve dolabımın kapağını açmış eğilmiş pozisyonda duran peri kızımı gördüğümde onu korkutmaya karar verip arkasına geçip belini hafifçe bastırdım ve "BUğü" diye bağırdığımda
Peri kızı olan annem ....evet annem o benim peri kızım . Bana döndü ve baş parmağını ısırıp
Kafasını kaldırdı ve eli ile tahtaya vurdu , bunu çoğu kişi yapıyor neden amaç ne ? Gerçekten bilmiyorum ! Neyse."Kız ödümü kopardın ya oof " dedi kalçama vurarak
"Peri kızım benim napıyorsun bakim sen burda " dolabın açık ağzından içine bakıp .
"Ne arıyorsun burda " dediğimde gülümseyip .
" Senin ödül töreninde ne giyceğimi bulamadım sende var mı bir şeyler diye bakim dedim " bana öyle tatlı gözler ile bakıyorduki kızmak aklımın ucundan geçmedi .
"Bak tabi nasıl bir şey bakıyorsun yardımcı olayım"
"Bilmem sen seç bana , hata şöyle yapalım ben senin mankeniyim giydir beni bakalım"
" olur Peri kızım benim " ardından dolabıma yaklaşıp asılı duran kıyafetlerime teker teker bakmaya başladım annemin sarı saçlarına yakışıcak güzel kırmızı bir elbise seçip anneme uzattım .
"Bunu dene bakim " dediğimde beni kapıya çevirip
"Tamam sen çık o zaman " diyerek odadan attı bağırarak kapının arkasından "tamam bekliyorum" dedim
Kapıda yaklaşık 2 dakika sonra kapı karşımda açıldı ve içinden gerçekten bir peri kızı belirdi o güzel elbise annemin güzel bedenine cuk oturmuş onu gerçekten peri yapmıştı .
"Annem ...ay Peri kızı çok güzel olmuşsun" diyerek yanağına koca bir öpücük kondurdum .
"Teşekkür ederim bir tanem " dediğinde çıplak ayaklarına baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Aşk
RomanceGörünmeyen biri Evet ! Görünmez biri, Hayatıma giripte nasıl değiştirebilir ? EREN evet bildiğimiz insan İsmi . Ama o normal bir insan mı? Ona Aşık olmam mümkün müydü ? Siz ....size soruyorum siz olur muydunuz ? GÖRÜNMEYEN BİRİNE ? İşinizden , gücün...