..hyunjin
kapıdayız
baya kalabalık bugün amk
giremedik dahajeongin
yanda vip kapısı mı deniyo iste oyle bir kapı var
ordan gelin
ozelsin sen 🤩🥰😝😻hyunjin
sapsik sey seni
Taam
girdik lan
gördüm seni
'Görüldü'
'Hyunjin kişisi çevrimdışı'..
Gördüğü mesaj ile etrafına baktı Jeongin. Kapı tarafına döndüğünde tanıdık 4 kişiyi görmesi ile gülümsedi.
Koşarak yanlarına gitti.
"Hoşgeldiniz!"
Minho etrafı incelerken gözüne çarpan tanıdık yüz ile Changbin'in arkasına saklanmak istercesine koruma gibi arkasına sığındı.
"Hassiktir ya!"
Jeongin ne olduğunu anlamayarak Minho'nun az önce baktığı tarafa baktı. En büyük abisi olan Jisung'un, birileriyle shut oyunu (?) oynadığını gördü.
Hyunjin'e dönüp neler olduğunu sorarcasına kaşlarını çattı. Hyunjin ise bilmediğine dair omuzlarını silkti sadece.
Jeongin de üstelemeyip Hyunjin'in arkadaşlarına döndü.
"Geçsenize ya, neden dikildiniz?"
Changbin ceketinin altına saklanmaya çalışan arkadaşına söylenirken cebelleşerek içeri doğru yürüdü.
Chan da arkalarından giderken Hyunjin, arkalarından gitmek için yeltendi. Fakat Jeongin'in kolundan tutup kenarda bir yere doğru çekiştirmesi ile peşinden gitmek zorunda kalmıştı.
Jeongin, bir odaya girdi ve ardından Hyunjin'i de sürükledi, girer girmez de hızla kapıyı kapattı. Sonrasında belinin soğuk duvarla buluşmasına izin verdi.
Yüzüne takındığı sırıtış mavimsi yeşil saçlarının uyumu ile tam bir mükemmellik yaratıyordu.
Hele ki gamzeleri..
Hyunjin de Jeongin'e uyarak avuç içlerini beyaz duvar ile buluşturdu.
"Çok arsız bir şeysin sen he"
Jeongin'in sırıtışı yüzüne daha fazla yayılırken açlıkla dudağını ısırdı.
"Ne yapayım? Dudaklarını özledim, hem daha tam olarak tadını bile alamadım o gün"
H
yunjin histerik bir şekilde gülerken ellerini duvardan ayırıp Jeongin'e iyice yaklaştı, bedenleri birbirine temas halindeydi. Çenesinden zarifçe tutup kafasını kaldırdı.
Sonrasında bir kaç saniye sırıtıp karşısındaki dolgun dudaklarla birleştirdi kendini.
Her dudağını bastırdığında nefes sesleri yükseliyor, duvarla bütünleştirmek istercesine Jeongin'e bastırıyordu kendisini.
Tam alt dudağını kavramak için dilini kullanacağı sırada aniden kapının açılması ile omuzlarından itilmesi bir olmuştu. Tabii beklemediğinden dolayı kalçasının üzerine düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boğ Iste | Hyunin
Humorjeongin st bogsana beni aq hyunjin ne texting+düz yazı Y.S" Minsung Changlix Chanmin