..jeongin yürüme mesafesindeki eve hızlı adımlarla bir an önce yetişmek için yürürken telefonunun çalması ile cebinden çıkarttı telefonu, jisung abisi arıyordu.
açıp kulağına götürdü.
'alo hyung?'
'ulan velet, senin sevgilin mi var?'
bir anda gelen soru ile afallamıştı tabii.
'ne? bir anda nereden çıktı ya, yok öyle bir şey'
'seungmin anlattı, o gün odam da sizi bastığım çocuk mu yoksa?'
'sen onu nasıl hatırlıyorsun ya'
'sus lan, niye söylemiyorsun bana?'
'sevgili değiliz çünkü'
bir süre susmuştu jisung, bir şey söylerse jeonginin kendisi hakkında konuşacağını biliyordu.
jisungun her gece kafayı bulup biriyle olmasının sebepleri vardı, evet fazlasıyla saçma ama kafası ayıkken kabuslarından kurtulamıyordu. bu da onun canını acıtıyordu.
alkole bağımlı yaşamak onun için zararlı gelmiyordu. ona zararlı gelen ayık iken aklında dolanan anılardı...
tabi ki de bunu hiçbir kardeşine söylememişti. annesine bile...
psikolojik tedaviye ihtiyacı var mıydı tartışılır ama ona göre şu an babası yaşıyorken onunla geçirdiği anıları unutmasını sağlayan tek şey alkoldü.
kardeşlerinin kendisi gibi her gece sarhoş olup biriyle birlikte olmasını asla istemiyordu, kabul de etmezdi. ama şu an bu konuyu devam ettirirse pek iç açıcı bir konuşma olmayacaktı.
'herneyse, eve geldiğinde konuşuruz'
ve jeongim daha konuşamadan kapanmıştı yüzüne telefon.
neydi bu şimdi?
iç çekerek telefonu geri cebine yerleştirdi ve önüne geldiği iki katlı binaya girdi. hyunjinin evinin kapısını tıklattı bir kaç kere.
anında açılan kapı ve ardından bedenine sarılan kollarla şaşırmıştı.
"koru beni!"
"noluyor hyunjin, boğulcam!"
ardından içeriden ona dogru gülümseyerek bakan minhoyu görmüştü. hyunjin sarılmayı bırakıp jeonginin arkasına geçmişti.
"ya bu mal senin abin jisunga aşık mı ne olmuş, bırakmıyor peşimi!"
"çok ayıp hyunjinciğim, jeongin beyciğimizin yanında olmuyor ama böyle"
gülümsemesini bozmadan yanlarına ilerledi. jeongin ise gülmeye başlamıştı hallerine.
"bunun için mi çağırdın beni yani hyun?"
"ya ne için? öldürecek bu beni, size taşınıcam diyor!"
..
"jisung hyungun şu zamana kadar ciddi bir ilişki içinde bulunduğunu görmedim yani"
tam 1 saatir minhonun sorsuğu ahiret sorularına cevap veriyordu. dersinin başlamasına da 1 saat kalmıştı.
"peki, olurumuz var mı?"
"ideal tipini bilmiyorum jisung hyungun"
"tüh ya! peki.. ayak numarası kaç?"
"otuz sekiz-"
"yeter ama ya!"
hyunjinin yakınışıyla ikiside ona bakmıştı. minho tabi ölümcül bakışlar atmıştı.
hyunjin yutkunum geri çekilmişti.
"tamam ya pardon, bir şey demedik"
minho ona doğru dönen jeongine tekrar gülümsemiş ve konuşmuştu.
"jisung beyciğimin numarasını verebilir misin jeongincik? eğer verirsen ikinizi salıcam"
jeongin düşündü, dersinin başlamasına az kalmıştı ama kısa bir yaramazlıktan bir şey olmaz sonuçta, diye düşündü.
"pekala, numarasını atayım sana ben"
telefpnunu cebinden çıkartıp jisung hyungunun kayıtlı numarasına bastı ve ardından paylaşa basıp minhoya gönderdi.
minho telefonuna gelen bildirimle ayaklandı.
"çok sağol yengem! hadi size iyi yiyişmeler, aksama aşk bahçemin mekanında görüşürüz!"
hyunjin salondan çıkan arkadaşının arkasından eline geçen ilk şeyi, kumandayı, fırlattı.
"git lan burdan! kumandayı gönder!"
"ıska ıska, mal!"
yere eğilip kumandayı aldı minho, ardından fırlattı koltuğa doğru.
hızlıca evden çıkmasının ardından kapanan kapıyla jeongin hyunjine sırnaşmaya başlamıştı.
"daha fazla geç kalsaydın cesedimi bulacaktın bu evde!"
trajedik bir ses tonuyla konuştu hyunjin, jeonginin beline elini yerleştirirken.
"oha, abart"
"abartmıyorum, yapacaktı!"
jeongin gülerek cevap vermiş kendisini daha çok itip hyunjinin kucağına yerleşmişti. ardından etrafına bakındı.
"telefonun nerede?"
hyunjin kaşlarını çatıp kucağındaki bedene baktı.
"ne yapacaksın?"
jeongin, telefonun arkasındaki sehpada olduğunu fark edip uzanıp almıştı. telefon kilit ekranında şimdi ki halinden biraz daha küçük hyunjin ve onun elinde bir köpeğin olduğu fotoğraf vardı.
"bu köpek kim?"
hyunjin kafasını koltukta geriye atıp konuştu.
"ölen köpeğim o, kkomi. galerimde buldum o fotoğrafı"
"yaa~"
jeongin bedenini hyunjinin koltuğa yaslanmış bedenine bırakıp boynuna bir öpücük kondurdu.
telefon ekranını kaydırdığında ise herhangi bir şifre olmadığından rahatça açılmıştı ekran. galeriye girip hızlıca gizli klasöre tıkladı.
..
bir sonraki bölüm minsung olur diye düşünüyorum
10-15 vote arası yeni bölüm 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boğ Iste | Hyunin
Humorjeongin st bogsana beni aq hyunjin ne texting+düz yazı Y.S" Minsung Changlix Chanmin