.."hyung, noldu? aramışsın öğlen, dersteydim"
kafeden çıktıktan sonra okuluna gitmişti jeongin, fazla bir dersi yoktu. şu anda da eve dönüyordu. felix hyungunun aramasını açamamıştı, çıkar çıkmaz ise direk aramıştı onu.
"jeong, sen çıktıktan sonra jisung bir anda tuvalete gitti. midesi bulandı, kendisini kötü hissediyordu. karnı ağrıyordu sanırım, gelirken ağrı kesici al diyecektim. evde kalmamış"
"ne? şu an nasıl, iyi değil mi?"
"uyuyor şu an, çorba içirdim ama ağrısı hala vardı"
"tamam, tamam ben hemen alıp geliyorum eve"
..
kapının açılmasının ardından hızlıca ayakkabılarını çıkarıp konuştu.
"jisung hyung nasıl, uyandı mı?"
mutfağa doğru koşarken felix hyungunun dediklerini dinledi bir yandan.
"uyanmadı daha, annemi çağırmama da izin vermedi"
"ben konuşurum şimdi"
arıtmadan doldurduğu bir bardak suyu alıp abisinin odasına koştu elindeki poşet ve bardak ile.
içeri girer girmez hala uyuduğunu görünce ister istemez gülümsedi, ardından içeri girip komodinin üzerine bıraktı poşet ve bir bardak suyu.
yatağına oturur oturmaz abisi yerinde kıpraşıp gözlerini acıyla aralamıştı, hala feci bir ağrısı vardı.
"hyung, iyi misin?"
endişeyle elini abisinin eline kenetledi.
jisung, bulanık açıdan tanıdığı yüzü, jeongini, görür görmez yavaşça kalkıp belini yatak başlığına dayadı.
"annemi arayayım mı hyung, o daha iyi bakar sa-"
"gerek yok jeong, şu anlık sen bana sarıl, bu yeterli"
geniş yatakta abisinin yanına ilerleyip uzandı ve sarıldı ona. bu halinin suçlusunun kendisi olduğunu sanıyordu, ama jisung net bir şekilde biliyordu nedenini..
"hyung.. ben bugün gereksiz yere bağırdım sana, çok özür dilerim! ama hyunjinle aramızda cinsel bir şey olmadı, sevgilide değiliz. yani henüz değiliz"
abisi karın ağrısını unutmak amaçlı ve şu meselenin nasıl gelistiğini öğrenmek adına kaşlarını çattı ve sordu.
"henüz değiliz derken?"
jeongin sıkıntılı bir nefes verdi.
"şu an bunları konuşuyor olmamız ne kadar doğru bilmiyorum ama.. ben hyunjine karşı boş değilim ve.. ve hayatımda ilk defa birine karşı böyle hissediyorum hyung. yanlış kişi olmadığına da eminim. evet biraz odun, ama beni sevdiğini biliyorum, hissedebiliyorum. flört gibi bir şeyiz yani"
"abine karşı fazla açıksın jeong"
jeongin kikırdayıp kafasını kaldirdı ve abisine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boğ Iste | Hyunin
Humorjeongin st bogsana beni aq hyunjin ne texting+düz yazı Y.S" Minsung Changlix Chanmin