Merhabaaa. Bu seride onlarca kitap okudum ve her yeni kitabı okuduğumda, benimde içimde hep yazma isteği belirliyordu. Aklımda ne kadar kurgular oluşsa da, işleyişi yönetememekten çekiniyordum. Evet aklımda bir şeyler var ancak bu kurgu hangi sonuca varacak, inanın bende bilmiyorum.
Hikayeme şans verdiğin için teşekkür ederim. Umarım okuduğunda ya da okuduktan sonra, zamanın çöpe gitmiş gibi hissetmezsin.
İyi okumalaaaar.
Kader dediğimiz şey yazılı bir belge miydi? Her şey yazılmış ve biz, bize verilen rolü canlandırmak için mi var olmuştuk yoksa kaderi belirleyen ve kendi rolünü kendi tasarlayan mıydık?
Sanırım ikisi de değildi. Bazı şeyler yaşanmalıydı. Yaşanacak olan yaşandıktan sonra ipler elimize veriliyordu bence ve o zaman akışı biz yönetiyorduk. Verdiğimiz kararlar hem karakterimizi oluşturuyor, hem de hayatımızı yönetiyordu. Yönetici olmak bence eğlenceliydi. ancak bir o kadar da korkutucuydu. Düşünsene; her şeyi ince ince dokuyorsun, sonra verdiğin bir karar sonunu getiriyor.
Doğmak ve ölmek bizim seçimimiz değildi ya da doğacağın aileyi seçemezdin. Gerçi bir tanıdığım; ruh bedene girmeden, doğacağı aileyi de kendi seçtiğini söylemişti. Bu fikir o zaman çok ütopik gelmişti. Gerçi hayatım başlı başına ütopik olduğundan, bu bilgiyi kendi içimde normalleştirebilirdim. ancak doğmadan önce ve sonra seçtiğim iki aile içinde kocaman bir iyi ki bırakıyorum buraya...
Sevgili günlük, bugünlük bu kadar. En kısa sürede yeniden görüşmek dileğiyle.
Alaca Ilgın Kaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACA ILGIN
Teen FictionDoğduğum yalan, Büyüdüğüm yalan Ve Yaşadığım yalan ben Alaca Ilgın Kaya Ve ne mi yapıyorum? Tepetaklak olmuş hayatımı en tepeden izliyorum. Karışan bebekler