Karambole

84 8 2
                                    



AAYYY HELLÖÖÖÖ 

Nasılsınız bebekler. Yani ben ve 15 okuyucum. Biz kocaman bir aileyiz. Sürekli hastalıklar geçirdiğim berbat bir dönemdeyim ve hayatımda aynı bölüm ismimizdeki gibi karambole. 

Sizi daha fazla tutmiyim yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalaaaaarrr.


Asya Kalender

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asya Kalender


~~~~~~

Hastane günü sözleştiğimiz akşam yemeği için hazırlanmakla uğraşıyordum. O günün sonrasında aileler tekrar iletişime geçmişlerdi. Babam yemeğin bizde yenmesini teklif etmişti, ancak karşı tarafta kendi evinde yenmesini istiyordu. Orta yolu bulmak amacıyla bir restoranda yenmesini teklif etmiştim ama bu da reddedilmişti. Bu yaşlı insanlar tam olarak ne olsun istiyorlardı anlam veremiyordum...

Daha sonrasında nasıl oldu bilmiyorum ama babam onların evinde yenmesine ikna olmuştu. Bu adamın ne yapacağını asla kestiremiyorduk. Yoruyorsun babacığım..

üzerime düz siyah vücudumu saran bir elbise ve vatkalı siyah bir blazer ceket giymeyi tercih etmiştim (benim nişan kombini guysss eniştenizi bu kombinle tavlarım ahahahah) Saçlarımı hafif dalgalandırıp, günlük makyajımı yapıp son olarak glossumla atın vuruşu yapmıştım. Hazırlanmam düşündüğümden daha kısa sürmüştü.

Aşağıya inmemle evden çıkmamız bir olmuştu. Sanırım hazırlanmam düşündüğüm kadar kısa sürmemişti...

Ablamla neredeyse aynı giyinmiştik. sadece o blazerını lacivert tercih etmişti ve benim dunklarımın aksine, siyah ince topuklularıyla tam bir afete dönüşmüştü. Abim salaş giyinmeyi tercih etmişti altında siyah keten bir pantolon üstünde ise aynı renk keten bir gömlekle ortaya göz doyuran bir görüntü sunuyordu. Babam ise her zamanki gibi üstüne siyah takımlarından birini geçirmişti. O ise, O babamdı işte her zamanki gibi kusursuz.

Arabada yolculuğumuz sessizce devam ederken abimin müzik açmasıyla o sessizlik tamamen bozulmuştu. arabamızın içinde 2puc yankılanırken hep beraber eşlik ediyorduk ( hit em  up)

See, grab your Glocks when you see 2Pac
Call the cops when you see 2Pac, oh
Who shot me, but your punks didn't finish
Now you about to feel the wrath of a menace
Nigga, I hit 'em up

Abim hepimizi yükseltmeyi görev edinmiş gibi bağıra bağıra şarkıya eşlik ediyordu. Bizde onunla beraber güle güle eşlik ediyorduk.

Take money
You niggas laugh cause our staff got guns under they motherfuckin' belts
You know how it is, when we drop records they felt
You niggas can't feel it, we the realest
Fuck 'em, we Bad Boy-killers
We killers, we killers, we killers

ALACA ILGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin