Yalanlar ve Yılanlar

184 12 1
                                    


Merhabaaa. İyi okumalar. 

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.




Alaca Ilgın Kaya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alaca Ilgın Kaya



Kulaklığımı kulağımdan çıkartıp, sakince çantama yerleştirdim. Müziğin sesi oldukça başımı ağrıtmıştı ancak evin içindeki seslerin kalbimi ağrıtacağından bir haber evimin kapısının önünde dikiliyordum.

Kapıyı çalmamla, evimizin yardımcısı gizem hanım kapıyı açmıştı ancak eve girmemle çığlık seslerinin duyulması bir olmuştu. Sevgili babam evi o kadar iyi yaptırmıştı ki içerde insan öldürsek dışarı fısıltı bile çıkmazdı. Sevgili annemin, çığlıkları her geçen saniye daha da artıyordu ancak içimde bir gram dahi acıma duygusu oluşmuyordu. Şu dakika ayaklarımın dibinde can çekişe çekişe ölse, ölmeden önce benden bir yudum su istese, sanırım o suyu bahçedeki ağacın dibine dökmeyi seçerdim.

Odama doğru ilerlerken, sesler daha net gelmeye başlamıştı ''lan gerizekalı ben sana demedim mi elini sürmeyeceksin diye he bak bana, BANA BAAAK aptal bir kadınsın sen. Gösteriş merakın seni beyninden etmiş'' deyip sessizleşti annemin ufak ufak sesleri geliyordu ''ama Faruk dediğime gelirsen daha çok kazanacağız sadece bir gece olacak bir daha düşün yalvarırım'' tühh ne kadarda yazık. Kim bilir yine hangi sinsi fikriyle kimin hayatını bitirecekti '' Allah senin belanı versin Müge. Benim senin çocuğunla bir gram kan bağım yok. Sen o çocuğu doğurdun. Nasıl böyle iğrenç bir teklifle gelebilirsin nasıl para için kendi öz kızını başkalarının altına sokmaya çalışabilirsin. BANA BAK APTAL KADIN Alacayı işin içine katmaya çalışmayacaksın sen yarrak gibi bir annesin ama ben yarrak gibi baba olamam siktir git şimdi evimden gözüm seni görmesin''

Duyduklarım bana hiçbir şey hissettirmemişti. Benim annem böyle bir kadındı işte para içinde yüzüyorken bile para diye ağlayan birisi. 

Odama geçip, çantamı masamın üstüne bırakıp, sigara paketimle beraber küçük balkonuma geçmiştim. Çok zaman geçmeden balkonuma giren bedenle kapıya döndüm. Babam yanıma gelmişti. ''gitti mi?'' diye soru yönettim ona. O ise soruma cevap vermeden yanıma oturup beni göğsüne çekmişti. ''Ne kadarını duydun bal kızım. Geldiğini fark edemedim'' deyip başımın üstüne bir öpücük kondurdu ''annemin beni pazarlamak istemesi-'' sözümü kesip sıkı sıkı sarıldı bana ''sakın cümleni tamamlama. Kendini öyle bir cümlenin içine koyamazsın. Yasak küçük fare ''diyip kafamın üstünü hafifçe ısırdı bu davranışı beni güldürmeye yeterken, kolları arasından çıkmaya çalışıyordum. Ancak güçlü bir babaya sahiptim. O istemeden ben ondan kurtulamazdım.

ALACA ILGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin