Těhlech pár vět jsem si napsala do deníčku a rozhodla jsem se,že se půjdu podívat,jak to vypadá dole.
Sotva jsem otevřela dveře,myslela jsem,že snad omdlím. Všude byl příšerný bordel...
Po chvilce jsem sebrala odvahu a vydala se prozkoumat zbytek domu. Nakonec jsem zjistila,že chodba je oproti dolnímu patru krásně uklizená....
„To nemám šanci stihnout uklidit!!!"
Všude se váleli flašky od alkoholu,krabičky od cigaret a všelijaký bordel. Koberec byl politej něčím co hrozdně smrdělo po celém domě a sedačka taky.Rodiče mi oslavu povolili jen pod podmínkou,že se tu neoběví ani kapičky alkoholu,to jsme porušili okamžitě (s tím se dalo počítat..), další podmínka byla žádné kouření,žádné drogy atd. Jediný co jsme dodrželi byli asi ty drogy.
„Za tohle mě rodiče zabijou !!!!"
Zhroutila jsem se na kolena a složila si hlavu do dlaní. Párkrát jsem se zhluboka nadechla,pak jsem se opět postavila.
„To zvládnu. To zvládnu. To zvládnu!!!"
Naposledy jsem to zařvala na celý dům. Pak jsem znovu zavřela oči.
„Kéž by všechno bylo uklizené stejně,jako včera před oslavou..."
Když jsem oči opět otevřela....
„Co to je??? To jsem se už vážně zblázdnila??"
Všechno bylo uklizené stejně, jako včera před oslavou. Všechen bordel pryč,sedačky i koberec vyčištěné a dokonce i vyleštěné nádobí ve vitrýně.
„Sakra,co se to krucinál děje?!?Poslední dobou se mi děje hodně zvláštních věcí,ale tohle už je moc. Jak je možné,že se bordel,který bych uklízela kdo ví kolik hodin, uklidí za tak krátkou chviličku??? To není normální! Co se to se mnou děje? "
Sebrala jsem se a co nejrychleji utíkala do svého pokoje. Tam jsem se zamkla a rozhodla se,že nevyjdu,dokavaď nepřijedou rodiče. Věděla jsem,že mají přijet dneska večer.
„Budou mi muset zodpovědět pár otázek...."
ČTEŠ
Amazing magic
FantasyV jedné malé zemi ve střední Evropě, v malé vesnici žila dívka jménem Hanah. Tento příběh má sice počátek mnohem dřív, než se Hanah narodila, ale toto vyprávění začíná až o mnoho let déle,těsně po tom, co Hanah oslavila své 15. narozeniny.