Egész délután Rennel irogattam. Este lett, mentem aludni.
Megszólal az ébresztőm, tehát 06:30 van. Mint egy zombi ki kelek az ágyamból. Elkészülök majd elindulok a suliba.
Mivel nem vittem magammal kaját, ezért megálltam a suli automatánál.
-Ezt nem hiszem el!!!!!-mondom felháborodva.
Beragadt a kajám.
-Várj segítek!-mondja egy hang.
Haru állt mellettem, majd elkezdte rugdosni az automatát.
-Tessék!-mondja majd oda adja a kajám.
-Köszi!-
A fiú csak bámult.
-Várj!-mondja, majd lassan elsimította arcom elől hajamat.
Én csak nézek.
-Sziasztok! Hát ti mitcsináltok?-Kérdezi egy hang.
Mikor megláttam hogy Ren az, még jobban elkezdtem szorongani. Ren magához húzott, és megölelt. Mire észbe kaptam volna arca már az enyémbe volt, ajkai lassan az enyémekhez értek majd megcsókolt. Haru ezután nagyon furán viselkedett, majd el is ment. Rennel elváltak útjaink, ő is ment órára, és én is. Délután Ren nem ér rá, edzése van, ezért nem találkozunk.Épp lépnék ki a suliból amikor valaki vissza ránt. Le estem a földre. Mikor felnézek egy csapat lányt látok hisztérikus állapotban.
-Te kis szemét!-mondja az egyik.
-Te Ren Arakival jársz???-kérdezi a másik.
Hirtelen megszólalni nem bírtam.
-Miyo állj le!-parancsolja egy hang. A lányok egyből befogták szájukat. Egyszer csak Haru jön elő a lányok mögül. Majd segít felállni.
-Na mi van te kis szajha, már Haruval is kavarsz?!?-kiabál dühösen az egyik.
-Húzzatok el Miyo!-mondja Haru. Majd a lányok elviharzanak.
-Te mindenütt ott vagy???-kérdezem mosolyogva Harut. Csak mosolyog.
-Esetleg haza vigyelek?-kérdezi Haru. Csak bólogatok. Mindketten beültünk a kocsiba majd elindultunk. Kezdet számomra furi lenni a helyzet, nem is kérdezte meg hogy hol lakom. Egyszer csak kezét a combomra helyezi. Nagyon elkezdtem pánikolni.
_________________________________
YOU ARE READING
Szíven szúrt
RandomNarumi egy törékeny, lelkileg gyenge lány. Azon dolgozik hogy a traumáját feldolgozza. Talál egy fiút aki miatt mindent elfelejt, de történik valami..... _________________________________ Nem vagyok író, csupán szeretem leírni a kis történeteimet. R...