#1 A suli első hete

34 6 0
                                    

A suli padon fekszek tollal a kezemben amit pörgetek. Éppen számtan órán szenvedek.
-Narumi, mondd a megoldást!-mondja a tanár
-Öhm...mmmm..-azt sem tudom milyen bolygón vagyok nem hogy erre még válaszoljak. Megszólal a csengő.
-Öhm..Csókolom tanárúr minden jót!-majd kifutok a teremből. Egyenesen a szekrényemhez futok, ahova minden könyvem bevágom. Az ebédlőben átveszem a kajám, majd leülök szokásos helyemre.
Később Kiwa is oda ült. Kiwa a legjobb barátnőm a suliban.
-Még mindig nem tudom felfogni a veled történt változást.-mondja Kiwa.
A nyáron sokat változtam.
Először is megnövesztettem a hajam, lett frufrum, elkezdtem csinosabban öltözködni és megszerettem a sminket is.
-Na, és tetszik valaki???-kérdezi mosollyal az arcán
Most hogy ennyit változtam, és Kiwa ennyit dicsért kicsit nagyobb lett az önbizalmam.
-Igen-motyogom neki.
-És ki lenne az???-kérdezi.
-Hát..az titok-mondom neki miközben a fiút szugerálom.
-Na neee! Ren Araki!- mondja meglepődve.
-Shhhh!
-Nem akarom hogy bárki megtudja, ugye nem mondod el senkinek??-kérdezem boci szemekkel.
-Nyugi, tartom a titkod! Na gyere vár a pokol!!!
Az utolsó óra tesi volt. Mi pokolnak nevezzük, mert a tesi tanár mindig kicsinál minket.
-Huh..végre..vége...-mondja Kiwa lihegve majd ki terül a földön. Én is alig kapok levegőt. Vissza megyünk az öltözőbe, és vissza öltöztünk.
-Hé nem nyalunk el egy fagyit?-dobom fel az ötletet.
-Úristen de! Hú de meg kívántam!!
Majd a legelső fagyizó ami útba esett bementünk.
_________________________________

Szíven szúrt Donde viven las historias. Descúbrelo ahora