-Uuu ez nagyon jól esett!-mondja Kiwa.
-Nekem is, de haza kell mennem!-mondtam, majd elköszöntünk egymástól.Éppen haza felé sétálok. Csak a nyávogást hallom, majd megmozdul egy doboz.
Arra gondoltam kinyitom, mi baj lehet belőle.
Kinyitom és egy csöpp kiscicát találok benne.
Úristen nem hagyhatlak itt, éhen fogsz halni! Anya csak nem fog haragudni!? A bátyáimat meg nem érdekelné. Gondolom magamban. Haza mentem a kiscicával. Settenkedve kinyitom az ajtót majd magam mögé dugom a dobozt. Meglátom hogy az egyik bátyám jön le.
-Szia Daiki!-majd gyors felfutok.
Úgy elment mellettem hogy rám sem nézett.
-Jaj picurkám, ugye nem történt semmi bajod?-beszélek a cicához. Gyors leszaladtam a boltba venni pár cuccot a kiscicának, és vissza mentem.
Hallom hogy anya haza ért. A kiscica a zajra kipattantt a dobozból, és az ágyam alá bújt.
-Jajjjj! Neeee!-sikítottam.
-Szia kicsim! Mi a baj?-kérdezi anya.
-Semmi csak nem megy a lecke, de én jól vagyok!-
Majd elkezd nyávogni a kiscica.
-Ez mi volt????-kérdezi anya mérgesen.
-Biztos kintről jött-válaszolok.
Majd előjön a kiscica az ágyam alól.
-Narumi ez meg micsoda??-Kérdezi felháborodva.
-Anya ne haragudj!-válaszoltam elkeseredve.
-Narumi nagyon jól tudod hogy egy kisállat nagyfelelősség, etetni kell, altatni kell, fürdetni, sétáltatni kell! Én úgy gondolom te még erre nem vagy kész!-mondja mérgesen.
-Anya kérlek, úgy szeretnék egy kiscicát!-nézek rá boci szemekkel.
Rám néz majd a cicára.
-Jó, de ha történik vele valami a te felelősséged lesz!-mondta majd kiment. Egész délután a kiscicával voltam elfoglalva.Reggel ahogy kinyílt a szemem a kiscicához mentem, megsimogattam és megetettem. Ma szombat van ami azt jelenti hogy azt csinálok amit szeretnék! Gyors megreggelizek. Utána elmegyek futni. Miután haza érek lefürdök. Elkészülök mert arra gondoltam hogy egy kicsit vásárolgatok.
Íme az outfittem:
Meglátok egy aranyos kávézót, és beülök.
-Szia! Egy Café Latte-t szeretnék!-
-Szia! Máris!-
Miután megkapom a kávém aminek az illatától majd elájulok, leülök a helyemre.
_________________________________
ESTÁS LEYENDO
Szíven szúrt
De TodoNarumi egy törékeny, lelkileg gyenge lány. Azon dolgozik hogy a traumáját feldolgozza. Talál egy fiút aki miatt mindent elfelejt, de történik valami..... _________________________________ Nem vagyok író, csupán szeretem leírni a kis történeteimet. R...