•
•
•
•
•
•
•Ne demek istediğini anladığım da daha çok gülmeye başladı ve bende daha çok utanmaya başlamıştım.
"Şaka yapmıştım ama eğer istersen-"
Sözünü kesip
"Bu konuşmayı kesip normal konumuza dönebilir miyiz?"
"Tamam o zaman" deyip elini uzattı.
Gülümsemesi hala yüzündeydi.
"Ben Ateş, Ateş Karan. Sen?"
Bende elimi uzatıp elini sıktım ve
"Bende Güneş Mazin"
"İyi tanıştığıma memnun oldum"
Yemin ederim iyice ilkokuldaki "ilk gün" tanışmasına döndük ya.
"Ben çokta olmadım aslında"
"Nedenmiş o"
"Kendini her kadını etkileyebilecek bir adam gibi sanıyorsun"
Zaten öyleydi.
"Sen etkilenmedin mi benden" diyip dudağını aşağı doğru büzdü ve yine tekrardan gülümsedi.
"Evet etkilenmedim neyinden etkileneyim ki"
Daha doğrusu neyinden etkilenmeyeyim ki?
Bi dakika noluyo ya ben ne diyorum.
Buzdolabına yasladığı ellerini çekip üstüme doğru yürümeye başladı.
Bunu yaparken yine yüzüne o alaycı gülümsemesini yerleştirdi.
Ben ise donmuş bir şekilde o öne bir adım attıkça bende geriye doğru bir adım atıyordum.
En son belimden tutup beni kendine yaklaştırdı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
Şaşkın bir şekilde ateşin yüzüne bakmaya devam ediyordum.
Ne yapmaya çalışıyordu? Beni etkileyeceğini falan mı sanıyordu?
Nerdeyse nefesimiz birbirine karışacaktı. Yüzümden kulağıma yaklaştı ve
"Eeee" dedi fısıldayarak. "Sen en son ne diyordun"
"S-senden etkilenmediğimi söylemiştim"
dedim tedirgin bir şekilde. Şuan içimden beni öpmesin diye 85. duamı okuyordum.
"Şuan bunu diyebilir misin peki"
Aşırı şekilde gerilmiştim. En sonunda kendimi bir şekilde ondan çekip.
Koşar adımlarla bakkala girdim ve iki tane su aldım adama hızlı bir şekilde parayı verip bakkaldan çıktım.
Ateş hala gülerek beni izliyordu.
Ne zaman gülmediğini görecektim acaba?
"Abim beni bekliyor. Hoşçakal" diyerek arabaya doğru koşmaya başlamıştım.
Ben şuan niye koşuyorum amk?
Arkamdan ateş
"Bu sorunun cevabını alacağım güneş" diye seslendi.
Fakat ona cevap vermedim. Yüzünün hala güldüğünü adım kadar emindim.
Hayatımda hiç böyle birşey yaşamamıştım zaten abim dışındaki erkeklerle de çok fazla konuşmuyordum.
Arabaya yaklaştığım da artık o saçma koşmamı bırakıp insan gibi yürümeye başladım.
Çok şükür arabaya gelmiştim. Kapıyı açıp ön koltuğa oturdum.
(Bu arada ben kendimi ve abimi size tanıtmayı unutmuşum ben güneş 22 yaşında bir kızım kural saçlı kahverengi gözlüyüm. Abim gece oda 25 yaşında bir erkek esmer siyah saçlı ve yeşil gözlü. İtiraf edeyim gözleri saçlarıyla beraber çok güzel gözüküyor)
"Nerde kaldın güneş"
"Bakkalda sıra bekledim abi sanki indirim günü gelmiş gibi insanlar bakkala saldırıyorlardı bu yüzden sadece su alabildim. Zaten adam da neye uğradığını şaşırmıştı.
"İyi tamam"
Abim beni dinledikten sonra telefonunu eline aldı ve birine yazmaya başladı. Ve yüzü gülümsüyordu!!
"Bu sefer hangisi abicim iyice Acun Ilıcalıya döndün mübarek. Tamam anladık yakışıklısın da koleksiyon falan mı yapıyorsun be adam"
"Dayanamıyorlar abicim yani yapıcak birşey yok"
Hasbinallah ya. Ego tavan.
Abimin bu muhteşem cümlesinden sonra ona cevap vermeden telefonumu açıp birkaç fotoğraf çekinmeye başladım.
Eve gitmek yerine araba oturmaya devam ettik.
Çekildiğim 1500 tane fotoğraftan sadece 1 tanesini beğenmiştim çünkü tek normal olan oydu.
Daha sonra instagramı açarak fotoğrafı post olarak yolladım.
Ve altına;
@günesinizz: yorgun bir gün 🥱10-15 dakika sonra üst üste mesajlar geldi.
(Ates_karann:sizi takip etmeye başladı)
(Ates_karann: gönderinizi beğendi) Bu mesajdan 15 tane gelmişti ve benimde 15 tane postum vardı zaten.
(Ates_karann gönderinizi yorum yaptı)
Daha demin attığım gönderiye yorum mu yapmıştı?
Hesabıma girip daha demin attığım gönderiye girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN DÜŞMANI / YARI TEXTİNG
SonstigesAbisinin düşmanına aşık olan güneşin zorlukları geçerek ateşle olması