Media:Eflinin Kombini.
İyi okumalar..............................
İnsan ne ile yaşar?
Bir mutlulukla mı yoksa bir anıyla mı?
İnsan her zaman mutlu olamaz.Ancak onu mutlu edecek şeyleri bulması için bir bir engel değildir bu.Benim her zaman yanımda olan arkadaşlarım ve beni seven birisi var.Ancak bir bir peri masalında yaşamadığımız için gerçeklere her zaman açık olmalıyız.
Ömer'den başka diğerlerinin her zaman yanımda olmayacağını çok iyi biliyorum.
Belki de babam doğru söylemişti.Onlar sadece soyadım için benim yanımdalardır.
Ben Eflin Akgün.
Hayır sil baştan sadece Eflin.
Bir Polyanna olmasamda şimdilik iyiyim.Uzun bir süre iyi olmayı planlıyorum.Bunları şu an neden düşündüğümü bilmiyorum.Galiba anksiyetemin olması bunun için güzel bir neden olabilirdi.
Dolabımın önünde durmuş ne giyeceğime karar verememişdim.
'Alt tarafı bir piknik Eflin bu kadar abartma' diye kızdım kendime.
Sonunda gözüme değen şeyleri elime aldım ve üzerime giyindim.
Saçlarımı ise biraz dalgalandırıp açık koymuştum.Parfum ise tercihim olmamışdı. Victoria Secretin vücut spreyinden sıktıktan sonra aynanın karşısına geçtim.Güzel olmuştum en azından idare ederdi.
(Hatırlatma:Mediada kombinin temsili fotoğrafı vardır.)
Telefonumum çalan melodisi ile arayanın kim olduğuna baktım.Yazılan ismi görmemle yüzümde bir gülümseme belirdi.
Arayan Gökay'dı.
Yeşil tuşa bastım ve telefonu kulağıma yerleştirdim.
"Güzelim hazır mısın?"
"Evet hazırım geldin mi?" diye sordum.
"Beş dakikaya oradayım güzelim" dedi.
"Tamam o zaman geliyorum bende.Görüşürüz!" dedim ve telefonu hemen yüzüne kapattım.Onunla uğraşmak hoşuma gidiyordu.
Koşarak mutfağa gittim ve buzdolabından dün akşam yaptığım kurabiyeleri ve sigara böreklerini çantama koydum.
Evin anahtarını çantamın küçük ucuna yerleştirdikten sonra evden çıktım.
Sitemizin önünde arabasına yaslanmış beni bekleyen Gökay ile koşarak onun yanına gittim.Kollarını iki yana açması ile ona sıkıca sarıldım.Saçlarımın üstüne öpücük kondurması ile içimdeki kelebeklerin kanat açması bir oldu.
"Nasılsın?" diye sorduğunda ondan ayrıldım ve otuz iki diş sırıtarak ona baktım.
"İyiyim sen nasılsın?"
"Seni gördüm daha iyi oldum"dedi.
"Tamam hadi gecikmeyelim çabuk gidelim!"dedim.
"Hay-hay "dedi ve arabanın kapısını açarak oturmamı işaret etti.
"Ama sen böyle yaparsan ben şımarırım" dedim çantamı kucaklarken.
"Şımarman için yapıyorum ya zaten" dedi.Kaşlarını çatarak sıkı tuttuğum çantama baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET SERİSİ :MASKELER
AventuraEflin Akgün. On sekiz yaşında olan bir lise öğrencisi.Hayatın zorlukları onun boğazını şimdiden sıkmaya başlamıştı.Her kesin gerçek yüzünü gördüğünde ayakta kala bilecek mi? "Yapmaz dediklerinden korkacaksın bu hayatta". "Neden?" "Çünkü en çok onlar...