Müzik adı:Ozbi-Hadi Gittik(Müziğin çalması lazım olduğu yerde not bırakıcam)Keyifli okumalar.......
Hayatta hez zaman her şey bizim istediğimiz gibi gitmeyebilir.Bu ben daha küşük yaşımdan anlamışdım.Belki de alışmıştım.
Acıya alışmak mı?
Bu en nefret etdiğim şeylerden biriydi.
Bazen bazı kelimeleri söylememelisin.Bu bir kural yoksa oyun bozulur ve sen kaybedersin.
Ancak sevdiğin kişiyle düşüncelerini açık-açık konuşmanın yalnış olduğunu çok iyi anlamıştım.Bunu duyguyu bana iliklerime kadar hissetdiren kişi Gökay'dı.
Beni dün terk edip gitmişdi.Acaba benim kadar üzülmüş müydü?
Beni anlamasını çok isterdim.Oysa o beni anlayamazdı.Bizim ortak acılarımız yoktu ki.
Yine bir şeyleri unutmak için ders çalışıyordum.Ders tarihdi...
Hocanın verdiği projeyi hallediyordum.En azından öyle yapmak istiyordum.
Telefona gelen bildirim ile telefonumu elime aldım.
Sınıf grubundan bir fotoğraf gelmişti.
Mesajın üstüne tıkladığımda otomatikman WhatsApp açıldı.
Tarih hocamız proje için grublarımızı göndermişdi.Bakışlarım Gökay'ın kiminle olduğuna baktım.
Beril...
Gökay Beril ve Ayla aynı gruptaydı.Kaşlarımı çatarak bir daha gezdirdim gözlerimi yazan isimlerin üzerinde.
Gökay beni ezip geçecek miydi?
Evet bunu yapacaktı.
Bunu daha şimdiden fotoğraf için attı iyi işaresinden anlamıştım.
İnstargamdan bir bildirim geldiğinde bir takip geldiğini gördüm.Kimin attığına baktığımda gördüğüm isimle kaşlarım çatıldı.
Ben doğru mu görüyordum?
Ekran görüntüsünü alıp Ömere attım.Fotoğrafı hemen gördü ve soru işareti attı.
Ömer:?
Eflin:Oradaki isimi doğru mu okumuşum?
Ömer:Oldürürüm ben bunu
Eflin:Bu bana niye takip atti ki?
Ömer:Lan bu senden mi hoslanıyor?
Eflin :Saçmalama
Ömer:Ben bunu varya ne guzel döverim ha.Tam dayaklık
Eflin:Ok
savaşüner sizi takip etmeye başladı...
Bu kelime için şaşırmıştım.Ve Ömere yazdığım şeye ne kadar kızdığını hissediyorum.Bu dudaklarımda bir gülümseme yarattı.Yeniden İnstagrama girdim ve bende ona takip attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET SERİSİ :MASKELER
AventuraEflin Akgün. On sekiz yaşında olan bir lise öğrencisi.Hayatın zorlukları onun boğazını şimdiden sıkmaya başlamıştı.Her kesin gerçek yüzünü gördüğünde ayakta kala bilecek mi? "Yapmaz dediklerinden korkacaksın bu hayatta". "Neden?" "Çünkü en çok onlar...