6- "İyiyim, sen?"

380 38 7
                                    

Ufak bir geçiş bölümü olacak bu

İyi okumalar karanfillerimm

🤍

"Altay!"

Kerem tek elini ağaca koyup destek alarak ayağa kalkmaya çalışırken Altay da arkasını dönüp Kerem'e baktı. Ayağa kalkmaya çalışan çocuğun yanına giderken Kerem ise tek ayak üstünde zıplayarak bir kaç adım atmıştı.

Altay ile karşı karşıya geldiklerinde Altay boy farkından dolayı hafifçe aşağı eğilmişti.

"Ne old-"

Dudaklarına kapanan dudaklar ve boynuna dolanan kollar ile Altay donup kalmıştı. Kısa bir süre kımıldamadan bekledi ikiside, ardından Altay kollarını Kerem'in beline dolayıp ayağına ağırlık vermemesi için çok az yukarı kaldırmıştı.

Kerem kızaran yanakları ile geriye çekilip alnını Altay'ın omzuna yasladı. Altay onun bu haline gülümseyip belindeki ellerinden birini Kerem'in saçlarına çıkarıp hafifçe okşadı.

Altay tam bir şey demek için ağzını açtığı sırada arkalarından bir araba sesi duymuşlardı. Altay ise diyeceği şeyi sonraya saklamış arkasına bakmıştı.

"Mert abi geldi."

"Tam zamanıydı çünkü.."

Kerem'in sesi midesine kaçmış gibiydi. Sesi çok az çıkıyordu. Mert ise o sırada arabadan inip yanlarına kadar gelmişti.

"Kerem ne oldu oğlum sana?"

Kerem, Altay'ın omuzundan kafasını kaldırıp Mert'e baktı. Mert ise kızarık gözlerini görünce daha fazla soru sormadan Altay'a dönmüştü.

"Sen git arabaya ben eşyalarınızı alıp geliyorum."

"Tamamdır abi."

Mert eşyaları almak için gidince Altay Kerem'in çenesinden tutarak kafasını kaldırmasını sağladı.

"Kıyamam göz yaşlarına.."

Altay'ın sözleri ile Kerem'in gözlerinden birkaç damla daha yaş düşmüştü. Altay konuşmak yerine Kerem'i kucağına almış arabanın arka kapısını açıp koltuğa bırakmıştı. Kerem'i bıraktıktan sonra geriye çekilirken kafasını arabanın tavanına vurmuştu. Boyunun uzunluğu ve Mert'in Tofaş'ının basık tavanlı olması yüzünden her seferinde kafasını vuruyordu.

Kerem gelen küt sesiyle elini hızla Altay'ın saçlarına götürmüş okşamıştı.

"İyi misin?"

"İyiyim, sen?"

"Sanırım bende."

Altay gülümseyip Kerem'in saçlarını karıştırdı. Kerem saçlarında hissettiği dokunuşla az önceki olayları tekrar hatırlamış yanaklarının tekrardan kızarmasına engel olamamıştı.

gelsene mal | Altay x KeremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin