Ferdi kekten bir dilim ağzına attığında gelen tatla yutkunamadı. Çiğneyişi yavaşlayınca Arda'ya baktı ve zoraki bir şekilde gülümsedi Ferdi. Keki zar zor yuttuktan sonra Arda'nın beklenti dolu gözlerini görmüş bu yüzden rol yapmaya başlamıştı.
"Çok güzel olmuş Arda'm ellerine sağlık."
Arda kocaman gülümsedi bu cevaba.
"Sen ne zaman istersen yaparımm."
"Yok sen zahmet etme arada böyle müsait olursan gelir yerim ben."
O sırada Barış odasından çıkmış Ferdi'yi görünce gülümsemişti.
"Hoş geldin Ferdi."
"Hoş buldum."
"Bir sorun yok di mi Arda?"
Barış tek kolunu Arda'nın omzuna atıp ona baktı. Ferdi ise yaptığı şeyi anlayınca güldü. Abisi Arda'nın Ferdi'ye olan ilgisini biliyordu, kendince Arda'ya sahip çıktığını gösteriyordu.
Arda tepsiden bir parça daha alıp Ferdi'ye uzattı. Ferdi ise hayır diyemezdi, beğenmediğini düşünürdü Arda.
Ferdi keki yerken zoraki bir şekilde gülümsüyordu. Barış onun bu hâllerini görünce kahkaha atmaya başlamıştı. Sanki sabah kendisi aynı şeyleri yaşamamış gibi..
"Abi neye gülüyorsun?"
"Bir şey yok abim, bana yukardan başka bi tişört getirsene terledim."
Arda tamam deyip gidince Barış Ferdi'nin boğazında kalan kek gitsin diye sırtına vurdu.
"Seni çok iyi anlıyorum.."
"Barış valla üzülmesin diye bir şey demedim ama-"
"Amasını biliyorum merak etme,"
Ferdi'nin kulağına doğru eğilip gülümseyerek konuştu Barış.
"Sabah Arda gittikten sonra kustum, dikkat et."
Beraber hallerine gülmeye devam ederlerken Arda tişörtü alıp gelmişti.
"Getirdim abim."
"Sağol yavrum."
"E bende gideyim artık. Ellerine sağlık Arda çok güzel olmuş gerçekten."
Arda kocaman gülümsedi Ferdi'ye bakarken.
"Teşekkür ederimm."
"Hatta Barış sen gidince bana dedi ki, hepsini yeme banada bırak."
Barış Ferdi'ye şerefsiz der gibi bakmıştı. Arda da abisinin ağzına kek sıkıştırırken Ferdi'ye görüşürüz demiş ve o dışarı çıkana kadar arkasından bakmıştı.
Ferdi de arabasına bindiği gibi rahat bir oh çekmişti.
"Şeker yerine tuz koymuş kek yaparken, acaba kahvede de tuz yerine şeker koyar mı?"
Kendi kendine gülümseyip konuşuyordu Ferdi. Daha sonra arabasını çalıştırıp evine doğru sürmeye başladı.
✨
(Bu sırada Altay ve Kerem)
Ferdi'yle konuştuktan sonra telefonu kenara bırakmıştı Kerem. Altay uyansın diye yüzüne tokat atıyordu ama çok sert değildi vuruşları.
Kerem oflayıp evin içinde gözlerini gezdirdi. Bu sırada Altay gözlerini açmıştı.
"Kerem.."
"Altay'ım uyanmışsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gelsene mal | Altay x Kerem
Fanfiction"Ya Altay mal mısın gelsene şuraya?!" "Öp beni gelirim." "Buraya gel öperim." "Önce öpücük." "Gelsene mal!"