Kerem'den √
Saat öğleden sonra üç olmuştu. Yatakta pijamalarımla oturmuş merakla ve sabırsızlıkla Altay'ın mesajını bekliyordum. Son zamanlarda pek iyi olmadığının hepimiz farkındaydık, benim düşünceme göre Altay bunu arkadaşlarına söylemek istemiyordu. Belki de uyuşturucu kullandığı için arkadaşlarının onu bırakacağından korkuyordu.
Ben bunları düşünürken yanımda duran telefon titredi. Umarım Altay yazmıştır diye düşünerek telefonu elime aldım.
Altay:
Ne zaman müsait olursubKerem:
Ben müsaitim zaten
Seni bekliyodumAltay:
Umarım saçma salak bir şey yapmam|
Of kerem off|
O zamsn 20 dakika sonra hazır ol
Ben sizin wvin önünden geçerken alırım seniKerem:
Tamamm
Dikkat et kendineAltay:
Sende dikkat etKerem mesajınıza '💛' ifadesini bıraktı.
Altay mesajınıza'💙' ifadedini bıraktı.
Kerem:
Bak ya
Sarı Lacivert yapmışAltay:
Olur öyle şeylerrKerem mesajınıza '🙄' ifadesini bıraktı.
Altay:
Of Kerem cidden of|
Niye bu kadar güzelsin ki amk|Telefonu gülümseyerek yatağın üzerine tekrar bıraktım. Sırt üstü yatağa uzanıp tavanı izlemeye başladım. Aslında izlediğim şey tavan değildi, baktığım yerde Altay'ın yüzünü hayal ediyordum. Altay ile sevgili olduğumuz hayallerini kurmaya başladım istemsizce, hatta evlenip çocuk evlat ediniyoruz falan falan...
Altay'dan √
Kerem'e evin önünde olduğum hakkında bir mesaj atmıştım ama bakmamıştı. Biraz daha bekledikten sonra istemesizce endişelenmeye başlamıştım. Kapının önüne geçip zili çalacaktım fakat titreyen ellerimi görünce kendime küfür etmeden duramadım. Tahmin ettiğim gibi annesi açmıştı kapıyı.
"Kerem evde mi?"
"Evde oğlum da, bir sıkıntı yoktur umarım?"
"Yok abla ya, beraber halısahaya gidecektik. Mesaj attım ama bakmadı, bende merak ettim."
"Ben bakarım şimdi ona, içeri gel istersen."
"Teşekkür ederim ama gerek yok."
Kerem'in annesi gülümseyip gitti. Bir kaç dakika sonra annesinin sesini duydum içeriden.
"Arkadaşın geldi diyorum hâlâ yatıyorsun."
"Anne ne arkadaşı ya?"
Kerem'i gördüğümde üstündeki ayıcık desenli pijaması ile gülümsedim, kapıya doğru gözleri kapalı geliyordu. Sanırım konuştuktan sonra uyuya kalmıştı.
"Kerem?"
Sesimi duyduğunda kaşlarını çattı. Sonra elleriyle gözlerini ovmaya başladı, çok tatlı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gelsene mal | Altay x Kerem
Fanfiction"Ya Altay mal mısın gelsene şuraya?!" "Öp beni gelirim." "Buraya gel öperim." "Önce öpücük." "Gelsene mal!"