BAŞLADIĞINIZ TARİHİ SAAT GÜN AY YIL OLARAK BURAYA NOT ALALIM LÜTFEN 🤗 🤍
•
•
•
•
•
BELGİN ŞİMŞEK:30 YAŞINDADIR. YAŞADIĞI TALİHSİZ BİR OLAY SONUCU BEBEKLERİNİ KAYBEDER VE BUNDAN DOLAYI KOCASINI SUÇLU TUTUP ONDAN AYRILIR VE LONDRA'YA YERLEŞİR. AMA 10 YIL SONRA KARDEŞİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE TEKRARDAN TÜRKİYE'YE DÖNER.
•
•
•
•
•
FARUK ARAN:32 YAŞINDADIR. 10 YIL ÖNCE HAİNCE BİR SUİKAST SONUCU BEBEKLERİNİ KAYBETTİKLERİ İÇİN KARISI TARAFINDAN SUÇLANDI VE TERK EDİLDİ. ONDAN İTİBAREN DE KENDİSİNİ TAMAMEN İŞLERİNE ODAKLADI.
•
•
•
•
•
HAFSA ŞİMŞEK:25 YAŞINDA ÇOK AMA ÇOK GÜZEL BİR KIZDIR. AKLI SAYESİNDE İSTEDİĞİ BÖLÜMÜ KAZANIP SAVCI OLMUŞTUR. ANNE BABASININ VEFATI ÜZERİNE ABLASINDAN BAŞKA HİÇ KİMSESİ KALMAMIŞTIR.
•
•
•
•
•
ALPEREN ARAN:27 YAŞINDA AZİMLİ BİR ADAMDIR, AKLINA KOYDUĞU HERŞEYİ HEMEN YAPMAYA ÇALIŞIR. ABİSİNİN YAŞADIKLARINDAN SONRA YANINDAN HİÇ AYRILMAMIŞ VE İŞLERİNDE YARDIM ETMİŞTİR. AİLESİ KALABALIK BİR AİLE OLMASINA RAĞMEN ONUN İÇİN TEK DEĞERLİ KİŞİ ABİSİDİR.
•
•
•
•
•
-HİKAYENİN KONUSU-
BELGİN İLE FARUK YILLAR ÖNCESİNDE EVLİDİR VE BİRBİRLERİNİ DELİ GİBİ SEVİYORLARDIR. BU SEVGİNİN HEP BİR MEYVESİ OLSUN ÇOK İSTERLER BİRGÜN İSTEKLERİ OLUR VE ÇOK MUTLU OLURLAR ÇOK HEYECANLANIRLAR AMA BU HEYECANLARI BU MUTLULUKLARI ÇOK UZUN SÜRMEZ BİRGÜN SAHİLDE GEZERLERKEN FARUK'UN DÜŞMANLARI TARAFINDAN HAİNCE BİR SALDIRI OLUR VE BU SALDIRI DA BELGİN YARALANIR HASTANEYE KALDIRILIR AMA KENDİSİNİN HAYATI KURTULSA DA BEBEKLERİNİN HAYATINI KURTARAMAZLAR BU DURUMDAN DA FARUK'U SUÇLAR VE ONU TERK EDİP LONDRA'YA GİDER TAKİ 10 YIL SONRA KARDEŞİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE TEKRARDAN TÜRKİYE'YE DÖNENE KADAR.
•
•
•
•
•
ACABA BELGİN TÜRKİYE'YE DÖNDÜĞÜNDE NE OLACAKTIR?
•
•
•
•
•
FARUK İLE ARALARI NASIL OLACAKTIR?