🎶1.BÖLÜM🎶

189 11 11
                                    

-10 YIL ÖNCE-

Belgin ile Faruk evleneli bir yıl olmuştu bu bir yılda birçok kez çocuk sahibi olmayı denemişlerdi ama bir türlü olamıyordu lakin tam bir yılı doldurmuşlardı ki sonunda hayalleri gerçek oldu Belgin bu bir yılın ardından gebe kalabilmişti çok sevinçli, çok heyecanlıydılar tabii bir o kadar da korkuyorlardı. Korkmakta da haklıydılar sonuçta Faruk bir mafyaydı bu yüzden de düşmanları çoktu.

-Olaydan Birgün Önce-

(Belgin): Faruk...
(Faruk): Söyle gönül bahçem.
(Belgin): Sen kızımız mı olsun istersin yoksa oğlumuz mu?
(Faruk): Bir kızım olsun isterim. Saçları seninki gibi ipeksi, gözleri seninki gibi mutlulukla parlayan, senin gibi herkese sevgiyle yaklaşan ve en önemlisi benden başka hiçbir erkeği sevmeyen bir kızım olsun isterim. Peki sen ne olsun istersin?
(Belgin): Senin aksine bir oğlumuz olsun isterim herşeyi ile sana benzeyen; saçları, gözleri, bakışı, duruşu, huyu ve en önemlisi tek sevdiği kadın ben olan ama hiçbir kadının ağlamasına üzülmesine de göz yummayan bir oğlum olsun istiyorum.
(Faruk): Sağlıklı olsun da kız ya da erkek olması önemli değil.
(Belgin): Evet sağlıklı olsun bende başka birşey istemem. Peki ismi ne olursun istersin?
(Faruk): Benim aklımda sadece erkek için isim var kız için hiç düşünmedim ki.
(Belgin): Ee o zaman bir anlaşma yapalım eğer bebeğimiz erkek olursa ismi senin istediğin olsun kız olursa da benim istediğim olsun. Çünkü bende erkek olursa ismini ne bırakırız onu hiç düşünmedim.
(Faruk): Tamam peki öyle yapalım. Ama artık uyuyalım yarın cinsiyeti öğrendikten sonra düşünürüz çocuğumuza vereceğimiz ismi.

Der tabi burayı Belgin duymamıştır çünkü o zaten çoktan uyumuştur. Faruk da saçlarından öper sonra ona sıkı sıkı sarılıp uykuya dalar.

-Olay Günü-

Sabah olmuştur, Belgin çok heyecanlı olduğu için erkenden kalkmış ve üstünü değiştirip doktora gitmek için hazırlanıyordur. Tam o sırada Faruk da yavaş yavaş gözlerini açmış onu izliyordu.

(Faruk): Sen zaten güzelsin daha fazla kendini güzelleştirmene gerek yok gönül bahçem.
(Belgin): Ay uyandırdım mı seni kusura bakma sevgilim hepsi heyecandan. Bugün bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz çok mutluyum.
(Faruk): [Kalkıp Belgin'in yanına gider ve yüzünü avuçlarının arasına alır] Bende çok heyecanlıyım ama sakin olman lazım bebeğimiz için bu kadar heyecanlanmak da zararlı olabilir bebeğimiz için biliyorsun.
(Belgin): Haklısın sakinleşeceğim. Ee ama hadi sende hazırlan da gidelim artık.
(Faruk): [Kıkırdar] Tamam tamam gidip hazırlanıyorum.

Hemen gidip üstünü değiştirdi ve evden çıkıp doktora gitmek için yola koyuldular. Yaklaşık yarım saat içinde doktorun yanına vardılar. İkisi de çok heyecanlı bir bekleyişteydi. Her ne kadar sakin olmaya çalışsalar da olamıyorlardı. Aradan kısa bir zaman geçti ve hemşire sonunda onları çağırdı.

(Hemşire): Belgin Hanım siz gelebilirsiniz içeri.
(Faruk): Hadi bakalım gidelim de öğrenelim çocuğumuzun cinsiyetini şu heyecanımızı dindirelim.
(Belgin): Hadi gidelim öğrenelim.

Ellerini sımsıkı sarmaladılar ve doktorun yanına girdiler. Doktor iyice muayene eder.

(Doktor): Hazır mısın Belgin Hanım, Faruk Bey bebeklerinizin cinsiyetini öğrenmeye?
(Belgin&Faruk): [Birbirlerine bakarlar heyecanla cevap verirler] Hazırız.
(Doktor): Bir kızınız bir de oğlunuz olacak efendim.
(Belgin&Faruk): [Çok sevinirler gözleri mutluluktan dolar] Nee? İkizlerimiz mi olacak bizim hemde bir kız bir oğlan?
(Doktor): Evet bir oğlunuz bir kızınız olacak. Eğer isterseniz kalp atışlarını duyabilirsiniz?
(Belgin): Evet istiyorum ben

Doktor ultrasonun sesini açar bebeklerin kalp atışlarını dinletir onlara sonra da bebeklerinin ultrason görüntülerini verir ve gönderir Belgin ile Faruk'u.

(Faruk): Benim güzel anne adayım şimdi nereye gitmek istersin?
(Belgin): Seninle ilk tanıştığımız yere gidelim orada kahvaltı yapıp sonra da gezelim biraz.
(Faruk): Hay hay siz nasıl isterseniz emrinize amadeyim.

Der ve ilk tanıştıkları yere yani sahildeki restorana gelirler. Serpme kahvaltı sipariş ederler. yaklaşık yarım saat içinde kahvaltıları gelir önlerine. Sohbet ederek kahvaltılarını yaparlar sonra da ödemeyi yapıp çıkarlar dolaşmaya başlarlar sahilde.

-Olay Anı-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-YARIM KALANLAR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin