LUHAN
Bu sabah Luhan için biraz farklıydı. Dün geceden sonra Luhan uyuyamamis, gece boyunca Sehun'u öptüğü o anı düşünüp durmuş ve yatakta ordan oraya zıplayıp durmustu. Aslında Sehun'da farklı değildi hâlâ Luhan'ın onu kabul etmesine inanamiyordu. Ikiside birbirinden heyecanlıydi.
Okulun başlamasına yarım saat vardı o yüzden luhan hemen sakinlesip yataktan kalktı ve içeriye güneş geldiği için perdesini kapatmak için pencereye yöneldi tam o sırada evlerinin önünde lüks beyaz son model bir araba gördü. Resmen içi gitmişti. O arabayi istiyordu ama ne zaman alabilirdi o hiç belli değildi luhan kendi kendine oflayip banyoya girdi ve hemen duş alıp banyodan çıktı okul formasını da giyip aşağıya indi sofra hazırdı hemen birseyler yiyip çıktı. Yolda yürürken arkasından sanki bir araba onu takip ediyordu, hemen panik yapmamaya karar verdi ve yavaşça arkasını döndü. Bu araba sabah evinin önünde gördüğü arabaydi. Luhan'ın durmasiyla arabada durmustu ve işte o an arabanın içindeki kişi arabadan iniyordu tam kapıyı açtığı sırada Luhan'ın aklına birsürü kötü şey gelmişti..korkudan terliyordu ki arabadan inen kişiyi görünce kendi kendine gülmeye başladı
-"Sevgilim daha ne kadar orda dikilmeyi planlıyorsun?"
-"Sehun mal mısın?"
-"Neden?! ne oldu şimdi?"
-"Neden manyak gibi takip ediyorsun? Amaç ne? Doğru düzgün ben evden çıktığımda soyleyemez miydin?"
-"Söyleyebilirdim ama bu daha çekici!"
-"Evet yine sen ve senin saçma fantazilerin!"
-"Alışman lazım Lu! Hadi bin artık şu arabaya." Luhan birsey demeden arabaya binmişti. Sabah hayalini kurduğu araba Sehun'un du.omg omg omg!!!
-"Sabah arabami kesiyordun Lu..? Beğendin mi?"
-"Şeyy ben rengini beğendim! Beyaz en sevdiğim renk de!"
-"Hmm peki öyle olsun bakalım." Yol boyunca ikiside sessiz kalmıştı. Okula geldiklerinde arabadan inen ikiliyi gören herkes şaşkınlıkla onlara bakıyordu. Luhan ve Sehun anlamisti herkesin neden onlara öyle baktigini ve onlara bakmalari yüzünden Luhan biraz huzursuz hissediyordu bunu fark eden sehun bir an da herkese sinirli bakışlarını gönderdi ve Luhan'ın elini tutup havaya kaldırdı
-"Artık buna alissaniz iyi olur! Luhan artık benim ve bu kimseyi ilgilendirmiyor! Şimdi o bakışlarınızı başka tarafa çekseniz iyi olur!" Luhan Sehun'a sessiz olmasi için yalvariyor bi taraftandan da onu çekistirmeye çalışıyordu.
-"Sehun ne yaptığını sanıyorsun sen?! Onların öyle bakması normal! Hemen sinirlenme."
-"Ben bakmalarini istemiyorum Luhan ve yanlış birsey yaptığımı da düşünmüyorum!" Luhan birsey demeden sınıfa girdi ve kendi sırasına oturdu. Sehun'da peşinden gidip kendi sırasına oturmuştu.
Ders sıkıcı bir şekilde ilerlerken sonunda zil çalmisti. Sehun zilin çaldığını duyar duymaz hemen arkasını dönüp Luhan'a bakmisti ve tahmin ettiği gibi Luhan uyuyordu. Dün gece uyumadigina yemin edebilirdi..aslında kendiside pek farklı sayılmazdı.
-"Hey Lu!"
-"Lulululululu~ uyan artık!!"
-"Yah!! ne bagiriyorsun! Uyuyoruz şurda! Hah hiç saygı kalmamış!"
-"Hahahah tamam sakin ol! Bence biraz temiz hava almalısın ha? Tüm teneffüsü sınıfta gecirmek istemiyorum ben."
-"Iyi sen çık o zaman ben uyumaya devam edicem!" Sehun tam itiraz edecekken kapıda kendisine aşık olan kızı gördü! Evet kendisine aşık olan! Kız ondan 2 yıldır hoşlanıyor ve Sehun'un dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyor.
-"Hmmm peki o zaman. Gidiyorum!"
Sehun kapıya geldiğinde tahmin ettiği gibi kız onu kolundan tutup yine saçma sapan şeyler söylemeye başlamıştı.
-"Sehun! Gelirken bana çilekli süt al- Sehun!!" Luhan hızla sıradan kalkıp Sehun'un yanına gidip Sehun'un kolunu kızdan kurtardı ve Sehun'a sarıldı.
-"Sevgilim canım Çilekli süt istiyor gidip alabilir miyiz?" Luhan o kadar şirin bir şekilde konuşmuştu ki Sehun o an erimemek için kendini zor tutmuştu tabi kızda orada aglamamak için kendini zor tutmuştu.
Sehun basiyla gülümseyip onay verdikten sonra oradan uzaklastilar, kız hala sulu gözlerle onlara bakarken Luhan arkasını dönmüş ve kıza dil çıkarmıştı.
-"Hahah demek çok kiskancsin...? Bunu öğrendiğim iyi oldu!"
-"Ben kıskanç değilim! Sadece canım Çilekli süt istemişti o yüzden.."
-"Hmmm peki öyle olsun. O zaman az önce kıza dönüp şeytani bir bakış attıktan sonra ki dil cikarman normal bişey! Hahah"
-"Yah! Senin bunu görmemen gerekiyordu!"
-"Luhan bazen gerçekten çocuk gibi davranıyorsun ve bu seni daha şirin ve güzel gösteriyor!"
-"Daha şirin?! Dahaaaa güzel?!! Yani normalde de şirinim ve kıza benziyor ve çocuk gibiyim ve güzelim...?! Erkeğim ben erkek! Şirin veya güzel olamam! Yakışıklı ve erkeksiyim ben! Hıh. "
-"Ooooh sakin ol yakışıklı ve erkeksi prensesim! Hahah"
-"Oh.Sehun.sen.öldün.!!" Luhan bahçede Sehun'un sırtına atlamis bir taraftan saçını çekiyor bir taraftan da ısırıyordu.
-"Sana erkeksiyim demiştim Oh Sehun!"
-"Yah! Luhan bırak saç- ahhhh! Luhan!!" Luhan Sehun'un sırtında dengesini kaybedince ikisi birden yere düşmüştü ve Sehun bunu fırsat bilip hemen Luhan'ın üstüne çıkmış ve ağırlığını ona vermişti
-"Lu Han! Erkeksisin ha? Peki. Ama şunu unutma bu yaptığını sana ödeticem! Hadi şimdi sınıfa gidelim zil çaldı." Sehun lafını bitirdikten sonra kalkmadan önce Luhan'a hafifçe sürtündü ve kalktı. Luhan ise hala yerde yatiyordu, suratı kıpkırmızı bir şekilde
-"Hahahah benim erkeksi sevgilim utanmis mi???"
-"Kapa çeneni Sehun! Sapık terbiyesiz pislik!"
-"Hah benim ne suçum var?! Kalkarken doğal olarak şey oldu.."
-"Tabi canım! Kalkarken ki piç sırıtışında doğal olarak şey oldu!"
-"Luhan artık şu erkeksi ve korkutucu olma cabasindan çıkıp kendi normal haline dönebilir misin?! Yoksa seni şurda bec-"
-"Hey siz! Neden hala siniflarinizda değilsiniz!"
-"Özür dileriz. Bizde tam şimdi gidiyorduk!"
-"Çabuk olun!!" Luhan ve Sehun hızla adımlarla sınıfa doğru gittiler. Sınıfa girdiklerinde geç kaldıkları için öğretmenleri onları derse almadı ve geri çıkmak zorunda kaldılar.
-"Hepsi senin yüzünden Luhan!"
-"Benim yüzümden mi? Nedenmis o?"
-"Çünkü her dediğim şeyi ciddiye alıp kendi kendine triplere girmeseydin böyle olmayacaktı!"
-"Yani..sende benim erkeksi olduğumu düşünüyorsun..?"
-"Tabikide...Hayır!"(Exo showtime daki şu ünlü piç sırıtış jsbxbxh :D)
-"Yah!" Sehun hızlı bir şekilde yemekhaneye koşmuştu ve önüne gelen ilk masaya oturmuştu. Luhan onu kovalama zahmetine girmeyip yavaş adımlarla yemekhaneye gelmiş ve Sehun'un karşısına oturmuştu
-"Neden buraya geldik ki?"
-"Çünkü bu dersten sonra öğle arası ve zilin calmasina 15 dakika kaldı."
-"İyi."
-"Luhan..?"
-"Hm?"
-"Kızdın mi?"
-"Hayır."
-"Güzel!" Luhan Sehun'un cevabıyla sessiz de olsa Sehun'un duyabilecegi şekilde "öküz" demişti
-"Hey..Luhan seni çok seviyorum biliyorsun değil mi? Sana söylediklerim hakkında fazla düşünüp strese girmene gerek yok! Sonuçta dalga geçmek amacıyla yada seni küçük düşürmek amacıyla soylemedigimi biliyorsun..senin o şirin mimiklerini gördüğümde ve sesini duyduğumda seni yememek için kendimi zor tutuyorum! Gerçekten bu beni deli ediyor! Sana daha çok bağlanıyorum!"
-"Sehun..sanırım Özür dilemem gerekiyor..Aşırı tepki verdim sanırım ha?"
-"Hayır hayır! Sinirli olduğun zamanlar bile çok şirinsin Luhan!"
-"...... peki!"
-"Hahah! Luhan bu arada sen benimsin ve ben seni kimseyle paylaşmam bunu da biliyorsun dimi?"
-"E-evet.."
-"O zaman şu açık düğmelerini de kapatmayı dene! Insanlar senin o süt beyazı hoş tenini görüp aziyor!"
-"Tamam tamam kapatıyorum! Hahah bak sende kiskancsin! Hıh"
-"Luhan..seni seviyorum!"
-"Bende seni seviyorum Sehun!"Uzun bir aradan sonra yeni bölümü yazdım. Aslında yazmayacaktim hatta final yapicaktim çünkü aklıma iyi bir fikir gelmemişti ama nedense devam etmek istedim..fazla iyi olmasada Umarım beğenirsiniz!^^