İyi Okumalar.
Luhan, Soo ve Baek hâlâ hastanede Sehun'un uyanmasını ve Kai ile Chanyeol'un dönmesini bekliyorlardı.
Baekhyun Kai ve Chanyeol için çok endişeleniyordu çünkü biliyordu ki onlar sinirlenince gerçekten hiç iyi şeyler olmuyordu. Şuan Baekhyun'un istediği tek şey onların hemen sapasağlam bir şekilde geri dönmeleriydi.-"Çocuklar!"
-"Bay Kim..? Bir sorun mu var?"
-"Hayır. Sehun uyandı. Şimdi isterseniz görebilirsiniz fakat sadece bir kişi."
-"Peki Bay Kim! Teşekkürler." Doktor yanlarından ayrıldıktan sonra Luhan tekrar gözyaşlarını tutamamis ve ağlamaya başlamaşti.
-"Hey! Yine neden ağlıyorsun?! Bak o iyi. Sende kendini daha fazla üzme ve git onun yanına!"
-"Soo haklı Luhan. Artık Sehun'un bir şeyi yok. Korkmani gerektirecek bir şey yok. Yanına git hadi!"
-"Ama ben çok utanıyorum..ona hak etmediği şeyler söyledim ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi yanına gidemem. Ya beni kabul etmezse..?"
-"Saçmalamayı bırak! Eminim şuan odada seni bekliyordur! Hadi!!" Baekhyun sözünü bitirdikten sonra Luhan'ı kapıya doğru ittirdi ve Soo'yu da alıp aşağı indirmişti.
Luhan çok heyecanlı hissediyordu. Kapıyı açmaya cesareti yoktu. Biraz daha beklemek istedi ve tam gidecekken kapı açıldı. Hemşire odadan çıkıyordu.
-"Oh Afedersiniz! Şey sanırım içeri giricektiniz..?"
-"Şey ben aslında ta-"
-"Luhan! Lütfen içeri gel.." Sehun Luhan'ın ne düşündüğünü bildiği için kendisi çağırmaya karar vermişti.
-"Peki." Luhan sessizce içeri girmiş ve yatağın yanındaki sandalyeye oturmuştu.
-"Luhan sana şimdi her şeyi anlatmak istiyorum. Belki bana inanmayacaksın hatta kesin. Sonuçta artık bana güvenmi-"
-"Sehun artık geçti tamam mı? Evet, belki nedenini bilmiyor olabilirim ama bildiğim tek bir şey var o da bunların senin suçun olmadığı. Ben aptallık ettim. Sana guvenmedim ama Sehun sonucun böyle olacağını nasıl bilebilirdim. Sana o kadar kötü söz söyledim ki gerçekten berbat hissediyorum. Şuan da af dilemesi gereken bir kişi varsa o da benim. Sehun beni affedebilir misin?"
-"Luhan seni çok seviyorum! Ve emin ol ben senin kalbinden geçenleri anlayabiliyorum o yüzden sana kızmadım. Çünkü dediğin gibi durumun böyle olduğunu bilemezdin."
-"Sehun beni sakın bırakma olur mu? Sakın sıkılma benden. Ama sıkılı-"
-"Luhan! Sen benimsin anladın mı? Bunu daha kaç kere söylemem gerekecek! Şimdi gel buraya ve bana bi öpücük ver ha?"
-"Hey sen varya! Çıkarcı!"
-"Hadi ama ben Çıkarcı değilim..sadece tatlı bir sona bağlanmasını istiyordum." Luhan Sehun'un bu masumluğu karşısında eridiğini hissetti. Ve bir öpücük den zarar gelmez diyerek yerinden kalktı ve Sehun'un yanağına bir öpücük bıraktı.
-"Luhan çok şirinsin ama ben ora-"
-"Hiç aması falan yok Sehun! Hem daha açıklaman gereken şeyler var!
Sehun sana o ha-"
-"Sehun!" Odaya aniden giren Chanyeol, Baek, Soo ve Kai yüzünden Luhan'ın sözü yarıda kalmıştı.
-"Hey! Insan bi kapıyı falan çalar! Sanki birisi ölüyor! Ne bu telaş ne oluyor?!"
-"Luhan odadan çıkar mısın?"
-"Nedenmiş o? Hem siz nereye gittiniz öyle?"
-"Luhan..bebeğim. istersen biraz dışarıda bekle. Sadece 5 dakika."
-"Hayır Sehun! Ne saklıyorsunuz siz? Sana bunu yapanlarla ilgili değil mi?! Hem ben öğrensem ne olcak ki?"
-"Aish! Peki kal ve dinle ama daha sonra hiçbir şeye karismayacaksın! Tamam mı?"
-"Tamam Kai!" Luhan tekrar yerine oturmuştu ve Baek de gelip onun yanına oturmuştu. Kai ve Chanyeol ayaktaydi.
Kai tam söze başlayacaktı ki kapıdan çıkmak üzere olan Soo'yu gördü.
-"Soo..nereye gidiyorsun?"
-"Şey bu sizin özeliniz ve benim bunu dinlemeye hakkım yok." Kai Soo'nun bu sözü üzerine hızla ona yaklaşıp kolundan tutmuştu.
-"Ne demek hakkın yok?! Sen Luhan'ın en değerli arkadaşısın ve bundan sonra bizim için de! O yüzden şimdi burda kalıyorsun. Artık hep beraberiz. Anlaşıldı mı?" Soo Kai'nin bu sözleri karşısında nedenini bilmediği halde çok sevinmis ve Kai onu kolundan tuttuğu için çok heyecanlanmisti. O yüzden sadece içten bir gülümseme sunarak ve kafasını tamam anlamında sallayarak cevap vermişti. İkisinin birbirine olan bakışlarını Chanyeaol'un sesi bozmuştu.-''Artık konumuza dönelim. Sehun doktorun bahsettiği o hap..O gece ne oldu Sehun?''
-''O adam..onun yüzünden. Yemin ederim hiçbir şeyden haberim yoktu. O gün Luhan'ın yanından ayrıldıktan sonra eve doğru gidiyordum ve evin önünde bir sürü araba vardı. Anneme bir şey yaptılar diye çok korkmustum..hemen eve doğru koşmaya başladım ve tam kapıyı açacakken..bitti. Bayilmistim. Gözlerimi açtığımda onun ve kızının yanındaydım.."
-"Lanet olsun! O piç bize yalan söylemiş Kai!"
-"Hey hey bir dakika! Neler oluyor? Hiçbir şey anlamıyorum. Sehun o adam kim..?"
-"Luhan..bebeğim o adam benim üvey babam. Biliyorum sana bunu daha önce söylemeliydim. Luhan ben babamı çok küçük yaşta kaybettim ve annem bu adamla zorla evlendikten sonra hayatım hep kötü geçti..ve ben-"
-"Sehun! Sen..sen ciddi misin? Ya madem böyle bir şey neden en başta söylemiyorsun? O adam yüzünden her şey bilebilirdi! Bak bu konuyu daha sonra konucucaz tamam mı? Şimdi lütfen herseyi eksiksiz anlat bize!"
-"Bakın tam olarak birsey hatırlamıyorum gerçekten. Hatırladığım tek şey kızının bana bir hap getirip içirdiği. Ondan sonrası zaten..ben hiçbir şeyin farkında değildim..gerçekten."
-"Sehun peki neden? Neden bunu yapmak istesin?"
-"Luhan o adam benim onun kızıyla evlenme mi istiyor.."
-"Hah siktigim pi-"
-"Hey hey sakin ol Luhan!"
-"Kai nerde bu adamın yeri??"
-"Ne yapacaksın Luhan gidip dövucek misin adamları?"
-"Sen karışma Yoda! Ve sen Kai beni oraya götür!"
-"Sehun..?"
-"Tabikide Hayır Kai! Bide soruyor musun? Luhan'ın bebeğim benim daha iyi bir fikrim var. O yüzden sadece bekle. Zaten bu aksam çıkıyorum hastaneden."
-"Peki. Baek ya sen? Biliyordun değil mi?" Baekhyun ağzını bile kıpırdatmamisti çünkü Luhan şuan çok sinirliydi.
-"Biliyordun..ya neden benim hiçbir şeyden haberim yok acaba? Ben neyim burda?!"
-"Bebeğim sakin ol. En başta ben onlara sana benim hakkımda en ufak bir şey dememeleri için söz verdirttim."
-"Neden Sehun? Neden benden saklamak istedin tüm bunları?"
-"Luhan seni korumak için. Seni tanıyorum! Eğer sana bahsetsem ortalığı ayağa kaldirirdin. Ve ayrıca sadece doğru zamanı bekliyordum.."
-"Doğru zamanmış! Iyi. Yorgun görüyorsun. Biraz daha dinlen. Biz disaridayiz."
-"Bebeğim sende benimle birlikte uyu..lütfen..?"
-"Çok ısrar ettin. Peki."
-"Biz çıkarıyoruz o zaman."
-"Tamam. Bu arada Kai Soo'yu evine bırakabilir misin?"
-"Y-yok canım ne ger-"
-"Tabikide Luhan. Hadi gidelim Soo!"
Soo ve Kai ' de odadan çıktıktan sonra Luhan Sehun'un yanına uzanmış ve beraber uyumuşlardı.Arkadaşlar karşınızda yeni bölüm.
Açıkçası bu bölüm pek içime sinmedi çünkü zoraki yazdım bazı sebeplerden dolayı..
Umarım severek okumuşsunuzdur.
Yorumlarınızı ve oylarını bekliyorum^^