BAŞLANGIÇ

284 6 0
                                    

Günümüz devrinde hiçbir şeyin önemi kalmamış artık insanlar sebepsiz bir koşuşturma içerisinde bir oraya bir buraya savrulurken zaman öylece akıp gidiyor ellerimizden aslında hepimiz bunun farkındayız ama amacımız sadece günü geçirip bir gün daha yaşadık diyebilmek olmuşken pek te önemsenmiyor zamanın hizlica akıp gitmesi halbuki biraz baksak çevremize okadar güzel şeyler gorcezki ışte o an herşey anlam kazanacak ve hepimiz için yeni bir amaç ortaya cikicak yaradanin bize vermiş olduğu bu beden içerisinde sadece yaşamış olmak için yaşamaktan bambaşka bir şey bu nasıl desem tam anlamıyla tadını çıkarmış olmak veya dolu dolu yaşamak olabilir ama bu his için hiçbir kelime yeterli olmayacaktır bunun farkına vardığımız zaman herkes daha mutlu olacak ve dünyamız daha yaşanır bi hale gelcek
Evet çok ütopik bi düşünce farkındayım ama hepimiz hayal kurarak büyüdük sokaklarda dostça büyüdük neden şimdi bunlar unutuldu yani hepimizin geçmişi bu fikirle geçti büyüyünce değişen ne oldu ki ben soyliyim hepimiz bencil olduk çıkarcı olduk küçükken topumuzu ekmegimizi paylasirdik ve hiçbirşey beklemezdik şimdi cikarimiz olmayan insana selam bile vermez olduk kimisi buna günlük koşuşturma telaş vs diyor ama hepimiz farkindayizki bu bildiğin bencillik bugün kendimize bi iyilik yapalim ve gördüğümüz herkese hal hatır soralim kapı önündeki teyzeyle dedikodu yapalım köşedeki bakkal amcayla sorunlarını paylaşalım sahilde gevrek satan kardeşlerimize hayırlı satışlar diliyelim körfezde balık tutan amcaya rastgele diyelim ve bunları hiçbir beklenti içine girmeden yapalım ışte o zaman mutlu olucaz hem sadece biz değil selam verdiğimiz muhabbet ettiğimiz herkes bi nebzede olsa gulumseyecek ve kendilerinin hayat içinde belirli birer figür olmadıklarını anlayacaklar ışte o zaman her sabah gördüğümüz yüzler değişecek eskiden gördüğümüz o aşık bezgin yüzlerin yerini gülümseyen ve birazda olsa tatmin olmuş yüzler gelecek bu enerji bizi mutlu edecek çünkü birşeyler değişmiş olacak sadece çıkar ilişkisi içerisinde olmadığımızı ve dünyanın bu şekilde daha yaşanılır ve neşe dolu bir yer olduğunu anlamış olcaz. :)

kısa başlangıçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin