Eveet bu zor bir kısım herkesin güvendiği veya güvenmek istediği birileri vardır bunlar doğru kişi olmaz genelde neden böyle olur peki yani niye çoğumuzun güvendiği kişiler aslında en son guvenilmesi gerekenler olur bu birazda bizim seçici olmamızdan kaynaklanıyor ve güven konusu bence 3 konuda ayrintilanmalidir bunlar şu şekilde 1- kız ve erkek arasındaki güven 2- erkek ve erkek arasındaki güven ve 3- kadın ile kadın arasındaki güven şimdi bunları irdeleyelim
1 iki farklı cins arasındaki güven diğer ikisinden çok farklıdır neden diyecek olursak erkekler herzaman kendilerinin güvenilir kişi olduğunu kanıtlama cabasindadir kızlarda güvenilcek kişiyi ararlar bunlar yanlış anlaşılmasın illa sevgili açısından bakmamak lazım arkadaş hatta kardeş gibi de olur her iki durumda da insanlar yanilmak istemezler başta dedigime dönecek olursak herzaman en önemli şey doğru seçim yapmaktır tabi bu hiç kolay bişey değildir ama günümüzde ilişkilerde güvenden önce başka şartlar aranmakta erkekte yakisiklilik ve para kızda ise tabiki güzellik bunların yanında popülarite de on plana çıkıyor tabiki şimdi yaptığımız hata burda başlıyor tabiki her güzel ve yakışıklı kişi güvenilmez değildir ama atladigimiz nokta sudurki kızlar özellikle daha hassaslar bu konuda ve yakışıklı veya popüler birine güvenmeyi tercih ediyorlar bu pek akıllıca değil yani erkeklerin amacı bellidir sabit yapılı varliklardir birşeyi elde ettikten sonra pek umursamazlar herşey elde edene kadardır kızlar da genelde erkeklerimizin bu huyunu bilirler ama hep farklı bişey olmasını umarlar neyse sonuçta %85gibi bi oranla genelde kızlarımız haksız çıkar ve bir daha birine güvenmeme kararı alırlar ve genelde mutsuz olan taraf olurlar çünkü karşısındakini tanımaya çalışmadı birkaç belirgin özelliğine kapıldı ve olan ona oldu erkekler genelde biraz daha güçlü davranıp önlerine bakabilirler evet onlarda sıkıntı çeker ama kızlar kadar değil gelelim 2. Duruma erkekler kendi aralarında sıkı bağlar kurar bu genelde Aynı mahalle okul veya arkadas ve iş ortamından gelir bu bağlar kişiler için kolay bozulmayan baglardir bazen yıllar gecsede unutulmazlar çünkü erkekler kime nasıl davranilmasini bilirler evet bazen onlarda yanılır ama bu onları başkalarına karşı guvenmemezlik etmeye itmez sadece daha seçici olurlar ve 3. Durum bu konu hakkında pek yorumda bulunmam doğru olmaz neticede bende bi erkeğim ve pek bilemem ama kısa bi iki izlenimimi sunabilirim kızlar arasinda da güçlü bağlar vardır ama bunlar nadirdir hele ki günümüzde genelde kızlar arkadaşlarına karşı daha suphecidirler ve buda onları başkalarına guvenmemeye iter.
Evet şimdi bunları irdeledigime göre ana meselemize gelebiliriz şimdi hepimiz kendimizce guvenilirizdir ama karsimizdakinin neden bize guvenmedigine anlam veremeyiz aslında bu birazda bizden kaynaklı evet o bize güvenmiyor çünkü o bizi tanimiyor sorunlar burda başlıyor insanlar birbirini tanımıyor hepimiz tez canliyiz ve birazda benciliz bize güvensin korkmasın istiyoruz ama ona bunu gostermiyoruz buda karsimizdakini korkutuyor aslında ve insanları yanlış tercih yapmaya itiyor şimdi biz kendimizi tanıtsak ve karsimizdakide aynı saygıyı gösterse güven kendiliğinden oluşacaktır ve ikili ilişkilerimiz daha olumlu ve samimi olacaktır herşeyin başında sabır ve karşılıklı saygı esas olmalıdır...