Mutluluk veya mutlu olmak, şu sıralar bu kavramlar hepimize uzak biliyorum kimimizin işi başından aşkın ve kendine zaman ayiramadigi için stresli ve mutsuz kimimiz yalnızlıktan dem vurur ama hepimiz farkindayizdir mutluluğun hemen yani başımızda olduğunun nasil mi bu bazen sıcak bi aile yemeği bazen sabahlara kadar oturup dost sohbeti ettiğin ortamlarda saklıdır ama sorun nemi hepimiz daha fazlasını istiyoruz birilerinin bizimle ilgilenmesini istiyoruz ki sevildigimizi anlayalım ve evet bu bizi mutlu ediyor ama unuttuğumuz şey su ki bu bizim mutlulugumuzun odak noktası değil ve bu yüzden başka durumlarda mutlu olmadığımızı düşünüyoruz hepimiz gece yatagimaza yattigimiz zaman en az bi yarım saat dusunuyoruzdur tabi herkesin düşündüğü şey farklıdır ama hepimizin ortak noktası düşündüğümüz şeylerin bizi mutlu edeceğini sandığımız durumlardir ve bilirimki bir çoğumuzun bu hayalleri hicbir zaman gerçekleşmiyor ve buda bizim daha çok mutsuz olmamıza sebep oluyor ama neden böyle olması gerekiyor ki?
Aslında mutlu olmamız için hiçbir sebep yok ama biz mutluluğu çok farklı yerlerde arıyoruz ama bunlar birer hevesten öteye gitmemekle birlikte bizi hayal kırıklığına uğratıyor ve özgüven dusuklugune neden oluyor peki bu durumda ne yapmamiz gerekiyor ışte bende sizler gibi bu sorunun cevabını aramaktayım ama bi kaç düşünceye sahibim aslında evet bu durumlar biraz bizi yıpratıyor ama tecrübe edinmiş oluyoruz bizi neyin mutlu edeceğini bulamıyoruz belki ama mutsuz olduğumuz şeyin ne olduğunun farkına varıyoruz buda hiç yoktan iyidir ve bize arayisimiza devam etmemiz için hırs kazandırmış oluyor vazgecmemek gerek.
Bazılarımız mutluluğu bir başkasında arar bu sevgili olabilir veya en yakın arkadaşımız dostumuz olabilir ama unutmamamız gereken bişey var biz bu dünyaya yalnız başımıza geldik ve öyle devam edicez onun için bi başkasının bizi mutlu etmesini beklemek biraz aptalca olabilir ama ben size soyliyim siz başkalarını daima mutlu edin samimi olsanizda olmasanizda çünkü bu size huzur verecektir emin olun ne demişler "iyilik yap denize at balık bilmezse halik bilir" elbet biri kıymet bilir ve mutlu olur bu durum sizi okadar mesud ederki siz bile şaşarsınız sonuç olarak hepimiz mutlu olmayı hak ediyoruz ve elbet mutlu olucaz buna inanarak yaşamak en güzel yoldur...