Öhm merhabalar
Yetişkin içerik uyarısı ‼️
İyi okumalar küçük trexlerim 🦖
••
Saat 11.30'du. jungkook var hızıyla atılan, oturduğu yerden sadece 15 dakika uzaklıkta olan mekana yürüyordu. Attığı hızlı adımlar yer titretecek kadar güçlüydü.
Tanımadığı bir numaradan atılan taehyungun fotoğrafı onu çileden çıkarmıştı. Taehyungun onu aldatmayacağını biliyordu. Çünkü sevgilisi has gaydi. Sadece ona yalan söylemesi sinirlendirmişti.
İş başında olduğunu söyleyip başka birileriyle vakit geçirmesi deli etmişti onu. O kızın kim olduğunu bilmiyordu.
Birkaç dakika içinde atılan yere geldiğinde vakit kaybetmeden içeriye girmiş ve bomboş ışıkların olduğu yerde öylece kalakalmıştı. Burası niye karanlıktı ve niye sadece ilerdeki projektörün ışığı yanıyordu?
Anlamadı jungkook. Yavaş ve dikkatli adımlarla oraya ilerlediğinde projektör perdesi birden yansıma yapmış, ekranda bir video oynamaya başlamıştı.
İzlemeye başlamıştı meraklandığı için. İlk önce bir odaya giren biri vardı. Sonrasında orası sansürlüydü. daha sonrasında iki taraf ikiye ayrılmış mesajlaşan birileri vardı. Birisi kaşlarını çatarak yazarken diğeri eğleniyordu.
Olaylar biraz daha ilerledikten sonra jungkook bunun taehyungla tanıştıktan sonra yaşadıkları şeylerin bir animasyonu olduğunu anlamıştı.
Yaptıkları görevler olsun, sansürlü oda olsun, lansman gecesine ait uçurum olsun hepsi ikisine aitti.
Gözleri doldu jungkookun. Hâlâ bunun yapılma amacını anlamasa da, duygulanmıştı.
Mekanın ışıkları açıldı. Arkadan toplu bir ses aynı anda 'İyi ki doğdun jungkook' diyerek şarkı söylemeye başlamışlardı.
Genç çocuk şok olmuş şekilde arkasına döndüğünde onu gülen gözlerle izleyen ailesine bakmıştı. Taehyung, jimin, hoseok, seokjin, namjoon ve yurtdışından gelen yoongi. Az önce fotoğrafta gördüğü o kız bile vardı.
Onu görünce kaşları çatılsa da
taehyungun ona ilerlemesiyle odağı değişmişti."İyi ki doğdun sevgilim."
Jungkook bunu takmayarak hızla omzuna tokat attığında taehyung dayanamamış kahkaha atmaya başlamıştı onunla birlikte arkadaki birlikte atınca jungkook daha çok sinirlenmişti.
"İşim var diyorsun ama kızlarla sarmaş dolaşsın. Ne iş bu taehyung?"
Sevgilisi gülmesini zar zor durdurup jungkooka sarıldığında, jungkook onu itmeye çalışsa da gitmemişti.
"Kız kardeşim o sevgilim."
Jungkook günün ikinci şokunu yaşarken ona doğru yanaşan kıza bakmıştı. Taehyunga benzeyen ama benzemeyen kardeşi geldiğinde, ağabeyinin sevgilisini kendine çekerek bu sefer o sarılmıştı.
"Bu fikir salak abimden ve arkadaşın jiminden çıktı jungkook. Onun kusuruna bakma. Ben bu fikre karşıydım."
Bundan sonrası biraz daha eğlenceli geçmişti. Jungkookun doğum günü kutlanmış, pastalar kesilmiş ve hediyeler verilmişti.
Şimdi ise asıl parti sahibi olan jungkook taehyung ile arkasındaki misafirleri bırakarak evlerine doğru gidiyordu.
•
Taehyung dudaklarını gencin çıplak boynunda, ellerini ise çıplak bedeninde gezdiriyorudu. Eve 15 dakika önce gelmişlerdi. Eve girdikleri anda birbirlerinin dudaklarına yapışmışlar ön sevişmeyi başlatmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damn it, Rector | Taekook|
FanfictionÜniversitesinin serseri çocuğu jungkook, kız arkadaşını rahatlatmak için kayda aldığı inlemelerini yanlışlıkla yeni atanan rektörü Kim Taehyung'a atar (+18) Semetae! ukekook!