Özel Bölüm

1.7K 193 127
                                    

Merhabalarr

Özel bölüm salcam demiştim ve saliyommm

Bu süreçte nasılsınız? Nasıl gidiyor sizin için??

Sizden ricam hesabımdaki diğer kitabıma da bakıp destek olmanız 🥹🥹🫶🏻

İyi okumalar küçük trexlerim 🦖

••

4 yıl sonracık~

"Jungoo!!"

Bacağıma sarılan küçük bedenle yaptığım işi bırakırken, kızım hyunjaeyi kucağıma almak için hareketlenmiştim.
Belime giren hafif sancı yüzümü buruştursa da bunu takmamış ve bebeğimi kucağıma alarak tezgaha oturtmuştum.

Geçen yıl yaşadığım küçük bir kaza yüzünden belim az da olsa sorunluydu artık. Çok uzun bir olay olduğu için anlatmak istemiyordum bunu.

"Ne oldu meleğim?" Gözüne giren perçemleri kulağının arkasına sıkıştırdım. Saçları, yaşına göre çok çok uzundu hyunjaenin. 4 yaşında olmasına rağmen beline kadar uzuyordu gür saçları.

"Teyung nerde? Oyun oynayacağımızı söylemişti." Evet, bunu söylemeyi unutmuştum. Hyunjae 4 yaşında olmasına rağmen yaşıtlarına göre düzgün bir şekilde konuşabiliyordu. Normalde peltek konuşması gerekirken, bizim gibi akıcı konuşuyordu.

Onun aksine de çok zeki biriydi. Daha yeni anaokulundan mezun olmuştu ve birkaç gün sonra yeni yaşına girecekti. Yeni yaşıyla da birlikte okula başlayacaktı.

"Teyung bizim için yemek almaya gitti bebeğim. Gelir birazdan."

"Bugün üçümüz birlikte cupcake yapalım jungo."

İkimize de baba demeyi tercih etmiyordu küçük bebeğim. Zaten biyolojik babaları biz olmadığımız için bunu sorun etmiyorduk. Bize 'jungo' veya 'teyung' diye seslenmesi çok hoşumuza gidiyordu.

"Vişne dolgulu mu yoksa çikolata dolgulu mu istersin küçük sincap?"

Düşünür gibi yaptı ve sonrasındaysa benim gözlerim gibi olan bambi gözlerini büyüterek cevabını vermişti.

"Bence ikisi de çok hoş olur."

Onu onayladıktan sonra kapı kilidinin açılma sesi kulaklarıma dolaştı. Hyunjae duyduğu sesle birlikte oturduğu yerden atlayıp kapıya koşmuştu.

"Teyung geldi."

Taehyung, elinde poşetlerle ve kucağında bebeğimizle geldiğinde onu yormamak için elindeki ağırlıkları alıp tezgaha bırakmış ve bende hyunjae gibi sarılıp dudaklarına öpücük kondurmuştum. Küçük cimcime bu halimize kıkırdarken taehyung dudaklarıma daha da sert asılmıştı.

"Sadece yarım saat sizden ayrı kaldım. Nasıl özlemişim varya."

Eli, belimi okşadı ikimizi de yanaktan öperken. İlişkimiz çok iyiydi. Her türlü birbirimize yardımcı oluyorduk ve birlikte birçok güzel anılar biriktiriyorduk. Geçen yıl yaşadığım kaza olmamış olsaydı devam edecektik dünya turumuza.

İki yıldır dünyanın birçok yerini geziyorduk. 7 tane ülkeye gitmiştik sadece. Normalde listemiz vardı ve o listeden devam edecektik. Ama işte dediğim gibi yaşadığım kaza sonucu her şey yarım kalmıştı..

"Teyung, üçümüz birlikte cupcake yapacağız. Hadi üstünü değiştir ve yanımıza gel."

"Pekala küçük aşçı, hemen değişip geliyorum."

Damn it, Rector | Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin