Yorum yapıp oy verirmisiniz? Şimdiden yapacaklara teşekkür ediyorum🤗
Karnımdaki sancı ile açtım gözlerimi. Önce nerede olduğumu afallasam da sonradan anladım.
Ensemede hissettiğim nefes ile kafamı arkaya döğru çevirdim ve Görkem ile bütün buruna geldik. Tam olarak ona dönmeye çalıştım ama belimdeki kolu buna izin vermedi. Arkamdan kollarını belime dolamış eli karnımın üzerindeydi. Az önce enseme deyen nefesi şimdi de dudaklarıma deyiyordu ki aklıma o geceye ait bir şey geldi. Karnıma giren diğer sancı ise bunu düşünmeme izin vermedi.
Refleks olarak hızla elimi karnıma attım. Tuttuğum yere feci bir şekilde kıramplar giriyordu. Farkında olmadan dudaklarımdan çıkan inilti Görkemi uyandırdı. Hemen doğrulup bana baktı
-İyi misin
-Sancım var çok kötü. Görkem. Hastaneye gidelim çok kötü bir şey olamsında korkuyorum.
Hızla yataktan kalkıp üzerine bir tişört çekti.
Çantadan benim için rahat tek parça bir elbise çıkardı.Eli üzerimdekilere gidince çıkaracağını anladım ama sancıdan dolayı bir şey diyemedim. Geceliği çıkardı ama yüzüme bakıyordu. Gözlerini bir an olsun gözlerimden çekmedi.
Elbiseyi de üzerime geçirdi. Geceliği yanıma koymuştu ki üzerindeki kanı gördüm.
-Görkem
Diyebildim sadece. O da benim baktığım yöne bakınca hemen kucakladı beni.
-Bir şey olmıyacak korkma buna izin vermeyeceğim.
Dedi odadan çıkarken.
...
Ne ara odadan çıktık ne ara hastaneye geldik bilmiyordum. Görkem hızla en yakın hastaneye getirmişti beni.Kucağında ben ile hızla girdi hastaneye. Bize doğru gelen hemşireler den biri ne olduğunu sordu ve o da
-Karım hamile sancısı var ve kanaması olmuş
Yabancı bir ülkede olduğumuz için yabancı dil konuşuyordu tabi.
Hızla bir sedye getirildi ve acil bölümüne alındım.
Doktor bir kaç kontrol yaptıktan sonra ultrason ile karnıma bakıyordu. Görkem de korktuğum için elimi tutuyordu
-Annenin de bebeğin de durumu gayet iyi.
İkimiz de aynı anda bir oh çekmiştik
-İlk aylar olduğu için bebek rahme yerleşiyor ve bu da kanamalara sebep oluyor. Sancı ise büyük ihtimalle annenin bedenine bağlı olarak oluşmuş.
Bu günlerde çok yorulmuş olabilir veya düzenli beslenmemiş olabilirsiniz.
İlk aylar olduğu için en çok dikkat etmeniz gerekmektedir.Diye açıklamada bulundu doktor.
-Kalp atışlarını durmak istermisiniz
Ardından duyduğumuz ses ile Görkemle bakıştık
...
Bebeğimizin kalp atış sesi öyle güzeldiki bu sesin onun o minik kalbine ait olduğunu bilmek.
Ne ara gözlerimin dolduğunu bile anlamadım. Doktorun verdiği ultrason resmini de aldıktan sonra yattığım yerden kalkmam da Görkem yardım etti.
Doktor gerekli açıklamaları yaptıktan sonra çıkış yapabileceğimizi söyledi.
...
Şimdi ise otele geri dönmüş cam kenarında oturmuş dışarıyı seyrediyorum. Görkem dışarıda kahvaltı etmeyi teklif etmişti ama benim az da olsa hala sancım olduğu için otele geçmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAĞIT EV
Romanceİki gencin hayatını birleştiren bir sarhoşluk gecesi... Kağıt ev adlı ilk kitaptır!!! Çalınma durumunda yasal işlem başlatılacaktır!