DÖNÜŞ

280 13 0
                                    

Merhabalar. Dubaiyi araştırdım biraz orada ne yapabilirler diye düşündüm aklıma bir şey gelmedi oraları biraz hızlı geçecem Türkiye'ye dönüş sahnesini yazacam arada bir Dubai'den kesitler koyabilirim.

Yorum yapıp yıldıza basarmısınız?
Şimdiden yapacaklara teşekkür ediyorum.
Kurguyu okuyan herkese teşekkür ederim. Kurgu hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum... 🤗🤗

Bugün Türkiye'ye dönüyorduk. Görkem ile bu bir haftayı dolu dolu eylenerek geçirmiştik. Beni gezdireceğine dair söz verdiği için bol bol gezmiştik.

Dubai'nin meşhur çeşmesi , palmiye adaları ve daha bir çok yeri gezmiştik. Bu süreçte birbirimize alışıyor gibiydik. Ben ve bebeğimizi düşünüyor hep ona göre hareket ediyordu.

Şu an ise uçaktaydık bir kaç saate Türkiye'de olacaktık.
Aklıma gelen bir soru ile Görkeme döndüm.

-Görkem, sen mi daha büyüksün Berk mi?

-Neden?

-Hiiç merak ettim

-Ben daha büyüğüm

-Neden sana abi demiyor kardeşsiniz sonuçta

-Aramızda iki yaş var bir de öz kardeşim değil

Bu cevabı hiç beklemiyordum.

-Nasıl?

-Berk benim kuzenim

-Ciddimisin

-Evet

Bu konudan çok rahat bir şekilde bahsediyordu. Ben ise şimdiye kadar ikisini kardeş sanıyordum.

Konuşmaua devam etti

-Ölen teyzem ve eniştemin oğlu

-Bilmiyordum

-Fazla bilen yok zaten olayı . 20 yıl önce bir kazada ödldüler. Arabada eniştem, teyzem, berk ve... Ve kız kardeşim vardı bir tek Berk kurtuldu

Olaydan rahat bir şekilde bahsediyordu ama kız kardeşim dediği yerde zor yutkunmuştu.

-Ben özür dilerim bu konuyu açtığım için

-Sorun değil

Bu konuşmadan sonra varmamıza zaten fazla bir şey kalmamıştı. Bu sırada da bir şey konuşmamıştık.

Uçak iniş yaptığında uçaktan inip bizim için gelen araca bindik.

Önce eve gidecektik daha sonra da Görkemin ailesinin evine bizimkiler de orada olacakmış ve yemeğe davet edilmiştik.

Eve gidip ikimiz de sırası ile duş aldıktan sonra hazırlanmaya koyulmuştuk.Görkem hazırdı yatağın bir köşesinde oturmuş beni bekliyordu ben de o sırada hafif bir makyaj yapıyordum.

Telefon çalınca gelen melodi sesinden benim olduğumu anladım. Telefonum Görkemin yanındaydı

-Kimin aradığına bakarmısın bizimkiler olmalı

Yatağın üzerinde duran telefonumu aldı makyaj masasının aynasında onu görebiliyordum. Kimin aradığına bakınca yüzünde anlamsız bir ifade vardı.

-Kırmızı kalp var

Duyduğum şey ile heyecanlandım. Uzun zamandıt konuşmamıştık çok özlemiştim. Hemen telefonu ondan alıp açtım hoparlöre verip makayaj masasının üzerine bıraktım ve makyajıma devam ettim.

-Güzellik

-Buyrun benim de ben tanıyamadım siz ararmıydınız?

-Yapma be prenses arıyamıyorum vaktim olmuyor

KAĞIT EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin