ÇOCUKLUK ARKADAŞI

256 14 0
                                    


Merhaba arkadaşlar bülüme oy verip yorum yapar mısınız?? 🤗

...

Kurduğum alarm sesi ile uyandım. Saat yediyi gösteriyordu abim ise sekiz, sekiz buçuk gibi bizde olacktı. Yan tarafıma baktığımda Görkem yüz üstü uzanmış ellerini yastığın altında birleştirmiş bir şekilde uyuyordu.

Tişörtsüz yattığı için tüm sırt kasları belirgin bir şekilde görünüyordu. Daha fazla zaman kaybetmek istemeyerek ayaklandım. Önce örtüyü Görkemin üzerine çektim sonra ise banyoya girip işlerimi hallettim.
Tam çıkacaktım ki mide bulantım buna izin vermedi. Hemen klozetin önüne eğilip midemi boşalttım. Ne zamana kadar böyle sürecekti?

Elimi yüzümü de yıkadıktan sonra mutfağa indim. Çayı ateşe koydum ve buzdolabını açıp kahvaltılıkları çıkardım. Hava gayet güzeldi bu yüzden kahvaltıyı bahçeye kurmaya karar verdim. Kahvaltılık tepsisini bahçedeki masaya dizdikten sonra içeriden tabak çatal almaya gittim.
Her şeyi hazırladıktan sonra mutfağa geçip patates soymaya başladım. Patates kızartacaktım bir de abim çok sevdiği için menemen yapacaktım.

Patatesleri doğrarken merdivenlerden gelen ses ile Görkemin indiğini anladım

-Günaydın

Diyince arkama doğru döndüm üzerine bir şey giyinmemişti

-Günaydın

-Yardım edebileceğim bir şey var mı

-Yok patates kızartacam bir de menemen yapacam

-Tamam sen geç otur ben yaparım yorulma

-Seviyorum ben mutfakla uğraşmayı

-Tamam o zaman ikisinden birini ben yapayım

Israr edeceğini biliyordum. Doktorun bana yorulmaman gerekiyor dediği günden beri bana bir şey yaptırmıyordu

-Tamam sen patatese devam et diğerini de ben yaparım

Bıçağı ona uzattım ve kenara çekildim. O patatesleri dilimleme işini bitirdikten sonra bende domates ve biberleri dilimledim. O sırada hiç konuşmadık ara ara bana bakıyordu bir şey diyecek gibi oluyordu ama bir şey demiyordu.

Menemen için dilimlediğim sebzeleri tavaya alırken Görkenin konuşması ile ona döndüm

-Küsmüyüz

-Yok değiliz

-Emin misin

-Eminim ama bir daha böyle bir şey olsun istemiyorum. Sormdan yanlış anlaşılıyor olaylar ne olursa olsun birbirimize soracaz.

Ben tavayı karıştırıyorken beklemediğim bir şekilde arkadan kollarını belime doldı

-Herkese küs ama bana küsme. Asla bir daha böyle bir şey olmayacak.

Belimdeki ellerini karnıma götürdü. Karnımı okşarken boynuma öpücük kondurup geri çekildi. Bunu ilk defa yapmıyordu . Bizim bu ani yakınlaşmamızı anlayamıyordum.

 Bizim bu ani yakınlaşmamızı anlayamıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAĞIT EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin