Öncelikle nasılsınız? Kitap bin okunmayı geçmiş çok teşekkürler herkese ^^____________________☆___________________
-Miya'dan
"Gitmek zorunda mısın ya?"
Ken:"İyileşene kadar demiştik."
"Offff, neden bu kadar inatçısın ki?"
Somurtarak kollarımı göğsümde çaprazladım. Kalsan ölür müsün? Bu inat niye ya? Ben senin kardeşinim yabancı değilim ya hani.
"İyi ne yaparsan yap."
Ken yanıma gelerek kollarını belime doladı. Bana sıkıca sarılıyordı.
Ken:"Öyle üzgün durma Miya. Biliyorsun ben oraya alıştım. Hem daha fazla seni rahatsız etmek isteniyorum."
Kollarımı abime sıkıca sardım.
"Hayır sen beni rahatsız etmiyorsun."
Gülümseyerek benden ayrıldı. Başımın üstüne bir öpücük kondurarak çantasını aldı.
Ken:"Artık gideyim ben. Görüşürüz Miya."
Offf sen ve şu inadın abi. Bir kere de inat etmesen.
İstemsizce abimin peşinden kapıya yürüdüm. Ona tekrar sarıldım. Ken ise sarılışıma ufak bir kahkahayla karşılık verdi.
Ken:"Sanki gelmemek üzere gidiyorum. Hala buradayım biliyorsun değil mi?"
"Of abi ya!"
Tüm duygusallığın içine etmese olmaz tabi. Ken'den uzaklaşarak onun gözlerine baktım. Alayla konuştum;
"Tabi geri döndüğümde seni hastanede bulunca istemsiz bırakmak istemiyorum. Mazallah bu sefer de kurşun yersin felan."
Ken'in gözkerini devirerek saçlarımı karıştırması ve ayakkabılarını giymesi bir olmuştu. Nasıl bu kadar hızlı oldu?
Ken:"Görüşürüz prenses."
Zayıfça gülümseyerek el salladım.
"Görüşürüz abi."
________
Katsumi:"Şimdi sen bana ders anlatacağını mı söylüyorsun?"
"Evet aptal."
Katsumi'nin sözlerim üstüne gözleri parıldayarak bana sarıldı.
Katsumi:"Çok ama çok teşekkür ederim Miya!"
Kıkırdayarak bende ona sarıldım.
"Sorun değil. Hem arkadaşıma yardım edemeyeceksem ne diye varım ki?"
İkimizde gülerken sınıfın kapısının açılması üzerine o tarafa döndük. Mikey ile Emma gelmişti.
"Hoşgeldiniz!"
Gülümseyerek onlara bakıyordum. Mikey de gülümseyerek yanımdaki sandalyeye oturdu. Emma ise bana karşılık verdi. Katsumi ise bir bana bir de Mikey ile Emma'ya bakıyordu.
Emma:"Merhaba Miya!"
Katsumi'nin kolumu dürtmesiyle ona döndüm. Tabi diğerleri de ona baktığı için utanarak gözlerini kaçırdı ve hiçbir şey söylemedi.
"Ah bu arada tanıştırıyım bu arkadaşım Katsumi Akira. Bunlar da Mikey ve Emma."
Katsumi'nin sesi fısıltıdan biraz yüksekti. Ben bile zor duydum.
Katsumi:"Tanıştığımıza memnun oldum."
Emma:"Bende tanıştığımıza memnun oldum Katsumi."
Mikey de gülümseyerek başını salladı. Emma'nın birden bire onu soru yağmuruna tutmaya başladı. Katsumi'ye acıyarak bakıyordum. Onu Emma'nın elinden kurtaramazdım. Bu imkansıza yakın bir olaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
According To You (Mikey x Y/n)
FanfictionMikey:"Sen mi çirkinsin? Veya aptal? Saçmalama! Sen tanıdığım en güzel kızsın." Onun bu sözleri kalbiminin deli gibi atmasını sağlamıştı. Bu sözler ya benim için umut kaynağı ya da benim için bir kalp kırıklığı olacaktı...