9

175 12 199
                                    


Öncelikle merhabalar. Sınav haftasında olduğum için bölüm biraz gecikti. Normalde daha erken yayınlayacaktım. Sınavlar sağolsunlar psikolojimi bozdular.

____________________☆___________________

-Miya'dan

Sabah yüzüme değen bir elin verdiği his yüzünden uyandım. Gözlerimi yavaşça açınca karşımda Mikey'i bulmam bir olmuştu. Bana gülümseyerek bakıyordu ve yanağımı okşuyordu. Tabi bunu yaparken üzerime eğildiği için de yüzüm istemsizce kızardı.

"Mikey?"

Mikey:"Günaydın uyuyan güzel."

Gözlerimi birkaç kez kırpıştırarak Mikey'e baktım. Ardından gülümseyerek gözlerimi devirdim.

"Yoksa uyuyan güzeli uyandıran prens gibi beni uyandırmayı mı planlıyordun?"

Bunu demem üzerine Mikey"in gözleri genişledi. Ardından bana daha da çok yaklaştı. Nefesini tenimde hissedebiliyordum.

Mikey:"Biraz daha uyanmasaydın belki yapabilirdim."

Bu kadar yakınlık yüzünden vücudum alev gibi yanıyordu. Hiç iyi değil hemde hiç. Mikey bir süre bana baktı ve ardından yanağımı öperek üstümden kalktı. Tek gözünü kırparak gülümsedi.

Mikey:"Teşekkür amaçlı."

Kıkırdayarak yatakta oturur pozisyona geldim.

"Sözlerimi bana karşı kullanma."

Ardından Mikey ufak bir kahkaha attı. Omzunu silkerek gözlerimin içine baktı.

Mikey:"Umrumda değil."

Gözlerimi devirdim ve alayla konuştum;

"Ne oldu yer mi değiştirdik?"

Mikey:"Belki."

İçeri Ken'in girmesiyle ikimizde ona döndük. Tabi beni yatakta otururken görünce kaşlarını çattı.

Ken:"Sen dün eve gitmedin mi?"

Evet işte başlıyoruz korumacı abi kompleksine.

Mikey:"Geç olduğu için bizde kalmasını istedim. Sabah da yanıma uğramak istemiş dünkü halimden dolayı."

Mikey'in dedikleri üzerine Ken'in kaşları normale döndü. Bende başımı onaylar şekilde salladım.

"Hatta birazdan yarasına bakacaktım. Mikey malzemeleri getiriyordu."

Mikey bana göz kırptı ve ardından Ken iç çekti.

Ken:"Birazdan kahvaltı hazır olurmuş. İşinizi çabucak halledin. Ayrıca Miya seninle biraz konuşmam gerek."

Sertçe yutkundum. Galiba bu sefer kurtuluş yok. Ken'in odadan çıkması üzerine Mikey yanıma geldi.

Mikey:"Gerçekten yarama bakacak mısın?"

"Eğer istersen bakabilirim."

Mikey bir dolabın kapağını açtı ve içinden sargı bezi ve merhem çıkardı.

Mikey:"Aslında yeniden sarılsa iyi olur."

Ayağa kalkarak Mikey'in elinden onları aldım ve onu yatağa oturttum. Bende tam karşısına geçtim ve yavaşça sargıları açtım.

"Düşündüğüm gibi. Ama kısa sürede iyileşir."

Merhemin kapağını açarak birazını parmak uçlarımla aldım. Mikey'in yarasının üstüne dikkatlice sürüyordum.

According To You (Mikey x Y/n) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin