Kitaba uzun zamandır bölüm gelmediği için özür dilerim. Bölümü bir türlü oturtamadım ki hala da pek emin değilim. Neyse keyifli okumalar.
____________________◆___________________-Takemichi'den
"Take...michi?"
Take:"Miya-chan!"
Ne oluyor? Neden Miya-chan böyle? Neden karnını tutuyor? Neden elleri kan içinde? Neden kan öksürüyor?
Fuyu:"Miya!"
Chifuyu hızlıca Miya'nın yanına gelerek onu yere oturmasına yardımcı olduğunu fatk ettim. Bende hemen yanına koşarak önünde diz çöktüm.
"Ne oluyor Miya-chan? Ne oldu sana?"
Miya-chan gülümsüyerek bana bakıyordu. (Baji gibi aslında biraz. Ağzının kenarlarından kan geliyor gibi varsayın) Aklıma Baji-san geldi. Aynı onun gibi duruyordu.
Miya:"Ben ona karşı geldim. Sonuç olarak-"
Öksürmeye başladığı için cümlesi yarım kaldı. Tanrım bu kıza ne yaptılar?
Miya:"Sonuç olarak bu hale geldim... belki de haklıydı. En başında Mikey'den uzak durmalıydım belki de."
Mikey'den mi? Beynim algılamıyor. Bende mi sıkıntı var?
Fuyu:"Miya kendini zorlama! Yaranı tedavi edebiliriz."
Miya-chan kıkırdayarak bize baktı. Bu hareketi yaparken sanki hiç acı hissetmiyor gibiydi.
Miya:"Ben artık kurtarılamam. En ölümcül suikastçılar olan Moonlight Twins'in hedefi kolay kolay kurtulamaz. Moon'un darbesi ve ayrıca Light'ın zehiri yüzünden belki kanama dursa bile kurtuluşum yok."
Fuyu:"Onlar mı? Onlar neden sana bulaştı ki!?"
Moonlight Twins mi? Onlar kim? Chifuyu'ya yaklaşarak kulağına fisıldayarak kim olduğunu sorduğumda tuhaf tuhaf baktı. Daha sonra geçmişten geri döndüğümü hatırlayarak iç çekti. En azından öyle düşünüyorum.
Fuyu:"Onlar en ölümcül suikastçılardır. Sadece Mikey'den emir aldıkları yetmezmiş gibi de işlerini çok temiz yaptıkları için insan içinde rahatça gezebilir. Hatta ikisinin polis merkezine elini kolunu sallayarak girip kimse tarafından fark edilmeden kurbanlarını öldürerek çıktıklarını bile duydum."
Oha bunları kimse tanımıyordur o zaman. Adlarını yeni duydum. Naoto da bahsetmediğine göre ya önemsiz ya da oda bilmiyor onları.
Aklıma bir cümle takıldı "Mikey'den emir aldıkları yetmezmiş gibi..." yani bunun sorumlusu Mikey mi?
"Bir dakika, bir dakika... Miya-chan bunu sana Mikey mi yaptırdı?"
Miya:"Galiba olay ya benimsin ya kara toprağına döndü. Bay Sapık ya da daha doğrusu ... ile Mikey arasındaki kavgada sonuç olarak olan bana oldu."
Chifuyu ile ikimizin gözleri genişlemişti. İkiside Toman'daydı! Biri Toman üstü diğeri ise lideri. Hatta o kişi benden bile üstünmüş. Chifuyu öyle söylemişti. Ne oluyor?
Miya:"Geçmişe dönebilseydim acaba abimin yanına dönmek ister miydim ki? Bence isterdim. Sizinle tanıştım. Güzel günlerdi. Belki de onun tehditini yok sayıp Mikey'e şans vermeliydim. Ya da ona güvenmemeliydim..."
Chifuyu ile birbirimize bakarak ne yapacağımız düşünüyırduk. İkimizde kararsızdık. Ayrıca ben hiçbir şey bilmediğim için bir fikrim bile yok.
Miya-chan yeniden öksürdü. Bu sefer kan Chifuyu'nun takım elbisesine ve benim elime de gelmişti.
Miya:"Cesedim-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
According To You (Mikey x Y/n)
FanfictionMikey:"Sen mi çirkinsin? Veya aptal? Saçmalama! Sen tanıdığım en güzel kızsın." Onun bu sözleri kalbiminin deli gibi atmasını sağlamıştı. Bu sözler ya benim için umut kaynağı ya da benim için bir kalp kırıklığı olacaktı...