Sevgili Okurlar,Bu hikaye, Serenity High Koleji'nin yeni dönemine başlangıç yaparken, öğrencilerin ve öğretmenlerin karşılaştığı çeşitli zorlukları ve başarıları ele alıyor. Cole, Jack ve diğer karakterlerin hayatları, gençlik ve olgunluk arasındaki dengeyi bulmaya çalışırken, ilişkilerin ve geçmişin karmaşıklığıyla yüzleşiyorlar.Ancak, bu hikayede sadece başarılar ve mutluluklar değil, aynı zamanda kırılganlık, hatalar ve büyüme de var. Her karakterin kendi iç yolculuğuna çıkması, okuyuculara kendi yaşamlarının bir parçasını bulma ve anlama fırsatı sunuyor.Bu hikayenin sayfalarını çevirirken, karakterlerin derinliklerine inerken, umut dolu bir geleceğe ve içten bağlantılara yolculuk edeceksiniz. Serenity High'ın koridorlarında dolaşırken, unutulmaz maceralara tanık olacaksınız.Keyifli okumalar dilerim!
Sizi Serenity High Kolejinde bir yolculuğa çıkaralım..
"Görsel" Cole Sharman'ın Aile villasının bahçesi.
3 SEZON / 1 BÖLÜM
Smells Like Teen Spirit
"Emil Zander adına Özel kolej"
Yeni dönem / Teen Spirit
Bayanlar ve beyler Serenity High Kolejinin yeni dönemine Teen Spirit adını verdiğimiz bu yıla hepiniz hoşgeldiniz Yeni dönemde okulumuzda yeni öğrenciler yeni öğretmenler ve diğer tüm çalışanlarla bu yıl daha da içten samimi mutlu ve düzenli calisacagimizin sözünü verip öğrencilerimizin derslerini daha iyi okuyup anlayacagindan hiç şüphem olmayacak. Bu yıl daha güzel ve huzurlu geçmesi dileğiyle Hepinize başarılar diliyorum.
"Salondaki konuşmalar"
Jack '(gülümseyerek) Bu yıl Cole Sharman'ın yeni serüvenlerini ve tabiki hepimizi derinden ve içten etkileyen geçmiş ve gelecek hayatını da dinleyecek ve umarım göreceğizdir.
Değerli Okulumuzun güzel naif ince ve tüm kolejin hastası olup geceleri odasında bağırıp ah çekerek hepimize gençliğimiz ilk tohumlarını fışkırtan müdürümüz Sara'nın ifade ettiği gibi, bu yılın harika geçeceğine inanıyorum.
Yeni öğrencilerimize ve öğretmenlerimize hoş geldiniz diyorum. Ayrıca, Cole'un maceralarını dinlemek için sabırsızlanıyoruz.
(Ara sahne)
Antonio Jack'in kolundan tutarak aşağıya oturtur.
Antonio - Hey adamım sen belanı çok erken arıyorsun otur ve o çeneni kapa.
Jack- Adamım ben doğruları söyledim sonuçta o kaltak yine burada ahahah ve onun o muhteşem yağlı vücudu hala diri...
Yazarın dilinden"
*Jack pıçıltılı konuşmasını sesini biraz yükselterek Sara Werenia durdurur*
Sara Werenia- Jack bey lütfen kendi arzularınızı kendinize saklayın ve birdaha izin almadan konuşmayın yoksa bu sizin son yılınız olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BITCH / Afrodit'in Kızı
Ficción GeneralOna Afrodit'in kızı diyorlar, peki neden mi? Çünkü o tam olarak bunun için doğmuş ona hayran kalmamak mümkün değil... Jack " Bakire Cole" grubunu oluşturdu .. Serenity High Kolejinde ilk kural , seks mi yoksa okuyup adam olmak mı? Burası Serenity Hi...