Nimic. Nu gandesc nimic, nu simt nimic. Nu fericire. Nu tristete. Nici macar plictiseala nu o mai simt. Nu simt timpul. Nu simt spatiul. Nu simt vreun motiv pentru care sa traiesc. Dar nu simt nici vreun motiv pentru care sa mor.
Si stau. Plictisit de rutina, de banal. Lucrurile anormale au devenit plictisitoare. Nu mai incerc nici macar sa descifrez mesaje codate . Si doar se intampla sa apara. Deodata cu o melodie frumoasa. Nu frumoasa in sensul ca o sa te ridice de pe scaun si sa dansezi cu prietenii pana-ti da unul peste pahar. Nu frumoasa sa zici " da, asta e melodia aia pe care vreau sa fac sex". Era frumoasa ca ea. De neinteles. Nu oricine o putea vedea ca fiind frumoasa. Nu oricine poate sa vada ce e de fapt. Si nimeni nu poate sa o inteleaga. Dar eu nu sunt nimeni, si nici oricine. Ea inca nu stie asta . Si nicidecum nu o sa inteleaga.
O asteptam. Ma asteptam totusi sa aiba par scurt si negru. Dar nu a fost asa. Cu toate astea, stiu ca e ea. Pare normala. Dar e normalul ala care te innebuneste. Normalul care te face sa tipi in interior gandindu-te doar cum poate sa fie asa. Tu cum de nu poti? Doar esti cel mai bun, nu? Si ideea asta ma inspaimanta. Toti ne consideram cei mai buni,dar stim ca avem multe defecte. Le uram, dar nu facem nimic sa le schimbam. Eu sunt un suflet intunecat. Cu toate ca ma consider cel mai bun nu ma pot iubi. Tanjesc dupa iubire tocmai din cauza asta. Sper ,sa poata sa o faca cineva anume,sa ma iubeasca altcineva daca nu pot eu.
Am ajuns intre timp sa ii inteleg unele idei. E greu. Doare sa intelegi ce simte ea. Si asta ma atrage. Ii simt frica si e normal. Urasc timpul. Acum il simt. Vreau sa treaca mai repede sa o pot avea. Sa treaca timpul pana in momentul in care ea intelege ca asta are de fapt nevoie si ca asta vrea. Sa fie a mea.
Pentru cineva care intelege cum functioneaza lumea e greu sa ma inteleaga. Nu ai cum sa fii rational si sa ma intelegi pe mine. Nu cand sunt controlat de emotii. Dar nici nu trebuie. Trebuie doar sa se lase fascinata de mine si sa fie luata de valul ala de adrenalina. Nimic mai mult.
CITEȘTI
Midnight Regulations
Short StoryGandurile unui adolescent,nimic mai mult. O fac doar ca am chef.