Etern

36 1 0
                                    


Ce vad in tine, zeita mea? Mintea mea limitata a procesat prea greu faptul ca tu crezi ca vad doar lumina. Faptul ca tu crezi ca perfectiunea pentru mine inseamna doar calitati.Vad tabloul pictat si cu culori intunecate. Imi place nevoia ta de atentie, imi place lipsa ta de modestie cand imi povestesti adevarul despre tine , chiar daca altii ar considera asta vanitate. Iti vreau zilele cele mai rele. Vreau sa fiu cu tine fie ca ai nevoie de o imbratisare , fie ca vrei sa te inchizi in tine. Voi certa orice forta superioara mie atunci cand vei fi trista, si voi pedepsi pe oricine indrazneste sa te deranjeze . Iti vad tristetea si iti vad singuratatea .  Stiu ca vor fi si momente grele. Momente in care poate nu voi sti ce sa fac, insa ma voi adapta. Nu voi sta degeaba niciodata . Vad sclipirea din bezna. Iti vad frumusetea. Vad dragostea ta fata de animale, fata de natura , fata de viata. Vad aspiratiile tale. Vad inteligenta ta nemarginita. Vreau sa fim frumoasa si bestia. Sa fiu binecuvantat de povestile tale despre religii, despre oameni de care nu am auzit, despre locuri , despre univers . Vreau ca intunericurile noastre sa se contopeasca si sa avem o singura lumina . Sa iti dau increderea si sustinerea mea permanenta. Visez sa ne plimbam prin ploaie , sa stau rezemat de un pom cu tine in bratele mele , sa imi simti mangaierea . Vreau sa fim intimi. Vreau sa privesc luna impreuna cu tine, sa te tin de mana. Sa iti sarut obrazul fara incetare, sa zambesti fara sa te poti abtine.Vreau sa fim aroganti, sa fim prosti , sa fim smecheri , sa fim inteligenti , sa fim curajosi ,sa fim copii, sa fim orice avem chef.Sa te incalzesc in noptile reci. Sa stam impreuna sub o patura savurandu-ne ceaiul dimineata.Sa ma placa Jingles .  Sa razbatem impreuna tuturor sortilor potrivnici. Sa stii ca sunt langa tine si te voi cara in spate cand vei obosi. Nu o sa fug cand poate vei fi irationala. Cand vei suferi voi veni si te voi strange la pieptul meu , sa fii de neatins.Sa nu fiu niciodata absent. Stiu ca nu poti trece asa usor peste o iubire , fie ea cat de rea. Voi intelege ca vei avea momente in care iti vei aminti de el. Sunt dispus sa te las sa ma ranesti.Nu imi e frica de bipolaritatea ta. Infige-ti unghiile in carnea mea cand iti e greu . Strapunge-mi inima cand ai nevoie de asta. Simpla ta privire fericita de dupa ma va vindeca. Pentru ca ador "totul" tau.

Iti apartin pentru eternitate.

Midnight RegulationsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum