Drifting

34 1 0
                                    

Iarta-ma , muza mea. Iarta-ma ca iti duc numele in desert . Sunt imbatat de fiecare lucru pe care il faci. Cu greu imi gasesc cuvintele cand imi apari in minte. Cand aud cea mai frumoasa voce din univers. Nu mai vreau sa ma impotrivesc. Nu-mi mai trag emotiile inapoi. Am desfacut lantul cu care le-am legat. Vino cu mine in lumea noastra. Nu trebuie sa fie roz, o putem vopsi. Iti voi intelege trecutul si vei lasa durerea in urma alaturi de mine. Nu voi lua locul nimanui. Si nici tu nu vei vrea asta. Ma vei vrea cu adevarat pe mine. Te vreau de la inceputul timpului. Am fost creat si dezvoltat in asa fel incat sa fiu capabil sa te venerez cum se cuvinte. Doar eu o pot face. Doreste-ma. 

Suflet cameleonic , cu putin din toate. Cu intunericul stralucind puternic. Neinteles , cu dorinta si putina speranta , temator. Te voi gasi. Te voi ridica din nisipurile miscatoare , sau ma voi scufunda impreuna cu tine daca imi vei cere. 

Cere-mi !

Porunceste-mi !

Arunca-te-n mare. Nu iti pune intrebari. Te voi prinde.  Lasa frica in urma . Iti voi fi erou. 

Nu e dreptul nostru sa atingem luna. Putem doar sa o admiram. Dar nu pot fara tine. Cunosc nebunia, traiesc in ea. Nu vreau sa scap de ea. Ma va ajuta sa imi construiesc racheta, sau ma va invata sa zbor. 

Cum pot trai cu vreo muritoare cand m-am indragostit de luna?

Vin!

Midnight RegulationsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum