Rage

71 0 0
                                    

De multe ori ma intreb de ce suntem consumati de furie. De ce mereu lucrurile negative cantaresc mai mult decat cele pozitive? De ce de la o gluma buna razi 2 minute, dar cand cineva te enerveaza ramai cu starea aia de cacat si cu nervii la pamant cel putin o ora? Asta experimentez in timp ce scriu chestia asta. Mintea mea gandeste cate doua cuvinte si zbiara "Plecati in pula mea de acasa ca vreau sa dau muzica tare" . De ce nu te poti calma singur? De ce ai nevoie de cineva sa-ti zica " Lasa ma, oamenii-s prosti. Da-i dracu ! Hai sa bem" . De ce nu iti poti spune singur lucrul asta? De ce avem nevoie de alti oameni? Cine si cum a creat aceasta dependenta? Si cine ne-a alimentat-o? S-a alimentat singura? Ranile creierului sunt mult mai greu de reparat decat cele ale trupului. Nu-ti poti da cu vreun fel de crema pe creier sa treaca mai repede. Poti doar sa astepti sa treaca de la sine. Problema e ca noi, oamenii , cand avem stari de cacat ne comportam ca atare. Se spune ca nu e bine sa iei decizii la nervi. Dar nu sunt tot deciziile tale? Nu e o alta persoana care sa iti impuna asta , o faci tot tu. Tot gandurile si conceptiile tale iti trec prin creier. Nu inteleg cum functioneaza furia, sunt doar un pusti. Dar am tot timpul din lume sa ma doara si sa aflu.

Asta fac oamenii.

Midnight RegulationsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum