About me

41 1 0
                                    

Si despre mine, am trait destul de multe la viata mea , am avut experiente de toate genurile din diferite medii sociale . Insa am ajuns sa caut stabilitatea. In legatura cu ce spuneam mai devreme, daca stau sa ma gandesc mai bine , probabil consider iubirea mai importanta decat cariera. Pentru ca in 2 este mult mai usor si pe plan profesional, chiar daca aveti domenii diferite. Dar nu iubirea simpla. Am realizat ca nu este suficient sa iubesti o persoana si sa devina acesta principalul lucru pentru care sunteti impreuna. Iubirea trebuie sa fie rodul tuturor motivelor. Nu cu drame , nu cu infantilitati , si nu cu bataie de joc sau minciuni. Si nu e suficient nici o relatie vanilla, de complezenta. E ok ca noi, oamenii , sa cerem sa ne fie intelese sufletele. Sa putem sa ne impartasim intunericul din suflet cu cealalta persoana. Si mai ales, sa putem fi vulnerabili. Eu ti-am spus ca sunt fatalau cand vine vorba de dragoste, insa nu si in celelalte aspecte ale vietii. Tocmai de aia am nevoie uneori de intimitate. Sa stau noaptea in bratele persoanei pe care o iubesc, sa am lumina aia slaba de la becurile de pe drum care bate spre mine si sa ma stanga cineva la piept fara sa aiba vreun motiv ascuns. Si eu sa ma deschid si sa stiu ca nimic nu ma va rani in acel safe space. Deci cum sa ma pot bucura de aventuri cand viata e cu mult mai mult inteles. Nu suntem doar bucati de carne umblatoare . Iubirea nu e durere sau slabiciune , cum o tind sa o vada cei raniti in dragoste. Iubirea iti ofera cea mai mare putere. Eu am hotarat de data asta ca vreau pe cineva care sa imi inteleaga latura poetica. Pe cineva care sa nu lase sa moara magia. Si poate cu putin noroc sa nu i se para stupida ideea de a purta perle . 

Midnight RegulationsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum