-17-

396 53 48
                                    

"Hayır diyorum Nobara, hayır! Eğer Satoru'ya bir şey söylersen bir daha o grup toplanır mı sanıyorsun?" diyerek parmaklarının arasındaki bileği biraz sıktı. Aklı başına gelsin istiyordu.

"Bırak bileğimi, salak!" Kız acıyla bileğini kendisine çekti. "Kimden neyi saklıyorsun? Zaten öğrenir yakında."

"Senden öğrenmemiş olur en azından! Hay aklımı sikeyim ya. Keşke hiç anlamamış olsaydım," Aklında bir fikir gelmiş gibi gözleri açıldı. Sırtını arkasındaki soğuk duvara yasladı ve ayağını dayayıp elini çenesinde gezdirmeye başladı. "Ya da dur lan, direkt Toge'ye söylesek Satoru'nun hislerini. Mantıklı değil mi?"

Nobara, oğlana birkaç saniye geri zekalı olup olmadığını sorgulayan bakışlar attı. "Yuuji, sence bu mantıklı mı?"

"Evet?" dese de sesindeki kararsızlık yüzüne de yansıyordu. "Off!" Kafasını da duvara vururcasına geri attığında Nobara da yanına gidip onun gibi okul duvarına yaslandı.

Şu an derste olmaları gerekiyordu. Yuuji onu teneffüste tutup aniden okulun arkasına götürdüğünde bir şey anlamamıştı.

-20 dakika önce-

Yuuji bir Satoru'ya bir sana bakıyordu. Satoru'nun da anlamaz bakışlarla kendisine baktığını görünce gözlerini kaçırıp tamamen sana odaklandı.

"Emin misin Yn?" dedi fısıldamaya devam ederek. "Yani... Kimden duydun? Toge'den duyduğuna emin misin?"

Başını sallayıp onayladın. "Evet, az önce söyledi kendisi. Nasıl yani, senin haberin yok muydu ki?"

Yuuji şaşkınlık ve telaş karışımı ifadesiyle kafasını yavaşça iki yana salladı. "Hayır. Olmasaydı da keşke."

"Anlamadım?" dedin. Son dediğini anlamamıştın cidden. Ağzında gevelemişti.

"Haberim nereden olsun? Hiç öyle bir şeyden bahsetmedi, çaktırmadı da."

Satoru en sonunda dayanamayıp ayağa kalktı. Seni omzundan tutup biraz geri çekti ve Yuujiyle kafa kafaya pozisyonunuzu ayırmış oldu. "Siz ne konuşuyorsunuz fısır fısır?"

"Hiç," dedin ve arkandaki oğlana döndün. "Hadi gidelim. Zil çaldı, dersi kaçıracağız."

Sen ve ardından Satoru, Yuuji'nin yanından geçince oğlan etrafına bakınmaya başladı. Okul merdivenlerine ilerleyen Nobara'yı görüp koştura koştura yanına gitti ve havadaki elini yakaladı. Kızın elindeki dondurma yere düşünce sinirli ifadesiyle bileğini yakalayan bedene baktı.

"Aptal! Daha tadını bile alamamıştım."

Oğlan, kızın ağlayacak gibi çıkan sesine göz devirip çatık kaşlarıyla hızlı hızlı konuştu ve ardından yürümeye başladı.

"Sana acil bir şey anlatmam gerek, yürü."

"Ya dur! Nereye gidiyorsun? Lan bıraksana kolumu. Itadori Yuuji! Lan- Salak mısın oğlum- Dur bi', çekiştirme." diye diye okulun arkasına kadar sürüklendikten sonra bileğini tutan el aşağı eğilip dizine yaslandığında o da mecburen eğilmek zorunda kaldı.

Yuuji soluklandıktan sonra dünyanın sonu geliyormuş ve ilk haberi ona vermişler gibi bir surat ifadesiyle konuşmaya başlamıştı. "Bak şimdi: Yn ile Satoru maçı izliyorlardı ya hani."

"Ev-"

"İşte sonuna doğru Toge gelmiş, Yn ile konuşmak istemiş sanırım. Sonra da ondan hoşlandığını söylemiş. Kız bana dedi ki: 'Neden haber vermiyorsun?' Delireceğim yahu!"

Cipsimi Kim Yedi? || G. Satoru x YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin