"Dünyadan Yn'a. Alo!"
Nobara'nın önünde sallanan elini ittirip dirseğini kucağındaki yastığa yeniden yasladın.
"Yaşıyor musun?" dedi Maki ciddi ciddi.
Doktorun verdiği ilaçları kullanmaya başlamıştın ve anında etkisini göstermişti. Henüz birkaç gün geçmiş olmasına rağmen üzerinde korkunç bir ağırlık ve yorgunluk vardı. Kollarını kaldırmak bile zor gelmeye başlamıştı. Artı yanlarını sayacak olursan da artık bayılmıyordun ve miden de o kadar bulanmıyordu.
Sen, gözlerini açık tutmak için ekstra bir çaba harcarken kızlar sürekli senin odana geçmeniz konusunda seni darlıyordu.
"Sıkıldım şu salakların muhabbetinden. Zaten Yuuji sürekli kumar muhabbeti açıyor-"
"Kazanıyor en azından." diyerek sözünü kestiğinde Nobara umursamadan devam etti.
"Suguru hâlâ fizik sınavına küfrediyor. Gojo, Yuta ile basketbol konuşuyor. Megumi desen apayrı bir dünya..."
Toge yoktu. Grup etkinliklerinin bazılarını pas geçmeye başlamıştı. Özellikle sizin evde olanları.
"Yuta." Maki sevgilisine seslendi ve elini ağzına götürerek kibarca esnedi.
"Efendim güzelim?" Çocuğun ilgisi anında ona seslenen bedene dönmüştü.
"Ben gideceğim sanırım, çok uykum var."
Yuta aşık bakışlarını zar zor Maki'nin üzerinden alıp sohbet ettiği oğlanlara döndü. "Beyler biz gidiyormuşuz. Görüşmek üzere."
Yuta diğerleriyle tokalaşırken Maki de sizinle vedalaştı ve sonunda ikisi de evinizden ayrılmış oldu.
Sen yarı açık gözler ve bayık bakışlarla Satoru'yu izlemeye daldığından dolayı Nobara da erkeklerin muhabbetine katıldı. Suguru'nun sinirden avcunun içinde yamulttuğu metal içecek kutusunu zorla çekti ve bitirip ortaya fırlattı. Bu sefer Suguru daha çok sinirlense de acıtmayacak şekilde kızın kafasını ittirmişti.
"Lan dangalak! Dingo'nun ahırı mı burası?"
"N'olacak be Suguru~ Toplarız."
"Aynen." Megumi göz devirip güldü. "İlk sen kaçacaktın da Yutalar erken davrandı, hepimiz biliyoruz."
Bu salak sohbetten sıkılmıştın. Zaten Satoru'nun da arkası neredeyse dönüktü. Şimdi de Yuuji ile kumar hakkında bir şeyler konuşuyordu.
Kucağından yastığı indirdin ve bağdaş kurduğun bacaklarını çözüp ayaklarını aşağı indirdin.
Kısaca "Ben yatacağım." dediğinde gözler teker teker sana dönmüştü ama senin gözlerin tek bir kişideydi. Herkes sana iyi geceler dileklerini ilettikten birkaç saniye sonra arkanı dönmeden hemen önce bir saniyeliğine göz göze geldiniz.
Sen yorgun adımlarını odana ilerletip kapıyı açtığın ve kapatmaya çalıştığın sırada başka bir güç buna engel oldu. Kafandaki bulanıklıkla, bunu algılamadan yeniden kapıyı kapatmaya zorladığında pürüzsüz bir kıkırtı duydun.
"Beni ezmeye mi çalışıyorsun?"
İrkilip geri çekildin. Arkanı döndüğünde Satoru kafasını biraz eğmiş, kapının kenarına yaslanmış şekilde sana bakıyordu.
"Ah, pardon. Fark etmedim."
"Onu anladım zaten. Sen iyi misin? Kendinde değil gibiydin bugün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cipsimi Kim Yedi? || G. Satoru x Yn
FanfictionYn: Cipsimi kim yedi OESPUCOCUKLAEI Satoru: Ben yedim --- #jujutsukaisen - 1 #yn - 1 #gojo - 1 *High school* *Anime ve mangadan bağımsız* *Texting+Yazar anlatımı* {27.03.2024} {...} -𝖉𝖆𝖗𝖜𝖎𝖓 𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐-