Jo pov:
Heräsin aamulla ihan hirveeeseen darraan ja avaan puhelimen , jos sieltä löytyisi jotain joka auttaisi mua muistamaan mitään edellisestä illasta. Huomaan kuitenkin vaan Samin viestit.
Sam❤️:
Lähin Kiaran ja JJ kaa rannalle.Sam❤️:
Tuu sit ku heräät jos ollaan siellä vielä , iskä sano et voit syödä mitä haluut.Sam❤️:
Lähetiin jo mennään Jonh B:lle.Sam❤️:
Kello on jo 17.30 nukuks vielä vai eka vaa haluu puhuu mulle?Huomattuani vikana viestin katson paniikissa kelloa ja se onkin jo 17.45. Olin siis nukkunut koko päivän läpi ja silti en muista kunnolla mitä eilen tapahtu. Muistan olleeni Cameroneilla bileissä Samin kanssa ja juoneeni aika paljon. Okei vika oli päätelmä päänsäryn perusteella.
Päätän vastata Samille , ettei hän huolestu.
Minä:
Heräsin vasta mä tuun sinne jos vielä siellä ootte.Minä:
Mä syön vaan eka ja vaihdan vaateet , lainaan sult.Sitten kuulin jonkun koputtavan oveen. "Sisään!",huudan. "Moi otatko ruokaa vai lähdetkö heti Samin ja muiden kanssa?"George Samin isä kysyi. "Ruoka olisi nimittäin valmista 10 minuutin päästä",hän jatkoi. "Voin syödä täällä herra King lähden vasta sen jälkeen",vastaan kohteliaasti. Uskallan sanoa olevani aika läheinen Samin isän kanssa hän on minulle kuin toinen parempi isä , kutsun häntä silti herra Kingiksi. "Olen sanonut miljoona kertaa George tai Samin isä kelpaavat ihan hyvin",George sanoo hymyillen. "Juu George , mä käyn vaihtaa vaateet tuun sitten syömään",vastaan hänelle. "Juu huudan kun ruoka on valmista",hän sanoo ja sulkee oven.
Kun Sam oli 10.v hänen vanhemmat erosivat ja aika pian sen jälkeen hänen äiti meni uusiin naimisiin ja muutti New Yorkiin. Sen jälkeen Sam on ollut kaksin isänsä kanssa. Samin isä tietää ettei mulla oo kotona kaikkein parhaat oltavat ja tämän takia antaa mun olla täällä usein ja kohtelee mua kun perhettä. Niin se on ollut siitä lähtien kun ekaa kertaa heidät tapasin. Samin äiti ei ollut ilkeä tai kamala ihminen, hän vain oli no samanlainen kuin Cameronit ja muut varakkaat saarella. Ei hän minua vihannut , mutta samaan tapaan kuin Kiaran vanhemmat hän olisi halunnut Samin olevan läheisempi muiden rikkaiden lasten kanssa. Ei tytön jonka perheellä ei ole rahaa aina edes ruokaan ja jonka isä vaan juo ja hakkaa lapsiaan.
~~~
Olin vaihtanut vaateet ja korjannut meikin. Olin ruoka pöydässä Georgen kanssa syömässä Mac&cheeseä hän tietää sen olevan lemppariani. Monille olis varmaan outo olla kaverinsa vanhemman kanssa kahdestaan ,mutta tämä paikka on kuin toinen koti minulle olisi outoa , jos tämä olisi outoa. "No miten koulussa on mennyt?", George kysyi saman kysymyksen minkä kysyy aina keskustelun alussa. "Ihan hyvin en jää luokalle , joten menestys", vastaan puoliksi nauraen. "No se on hyvä , entä ne eiliset bileet?, hän jatkaa jappailua. "Meni aika myöhäseks niinku varmaan osasit olettaa mutta ihan kivaa oli , vaikka aluksi epäilin", vastasin hymyillen. On kiva joskus käydä tälläistä "perus" perhe keskusteluita ruoka pöydässä, sen sijaan että saa nyrkistä naamaan.
~~~
Olin jo Jonh B:no luona ja me vain istuimme pihassa ja juttelimme. "Hei pelataan totuutta tai tehtävää",Kiara ehdottaa innokkaana. "Juu tosi hyvä idea",vastaan sarkastisesti. "Ei ku oikeesti mulla on tylsää",Kiara valittaa. "Okei mä oon mukana", Sam sanoo. "Mäki",JJ ilmoittaa. "Nii meki",Jonh B ilmoittaa viitaten häneen ja Popen. Tämän jälkeen kaikki katsoo minua kysyvästi. "Fine mä oon mukana",vastaan turhautuneena.
"Okei Jo totuus vai tehtävä", Kiara aloittaa. "Totuus",vastaan ärtyneenä. "Okei millaiset oli sun ekat kook bileet?",Kiara kysyy. "Toi on tylsä!', JJ valittaa niinkuin aina. "Ihan ok vähän hämärän peitossa ku tuli otettua ehkä pari liikaa",vastasin nauraen. "Pari vähän tyyliin tyhjensit koko paikan juomista",Sam nauraa. "Olit niin kännissä et halasit Rafea",Sam jatkaa. "MITÄ!", huudahdan shokissa. Ja kaikki alkaa nauraa. "Okei Jonh B totuus vai tehtävä?",kysyn ja kohdistan toukan katseen Jonh B:hin. "Tehtävä",hän sanoo tiukasti. "Vedä noi kaks olut tölkkiä putkeen ykkösellä",vastaan ja hänen ilmeensä muuttu itsevarmasta epäilevään. Hän silti tekee sen. Ja me jatkamme pelin pelaamista niin kauan , että kaikkia alkaa väsyttää. Minä päästiin mennä JJ:no kanssa kotiin sillä isän pitäisi olla poissa tänäine ja huominen. Sam lähti kotiin ja nii lähti loputkin.
A/N
Tässä on nyt vaan Jo pov , ku tästä.ois muuten tullu hirveen pitkä ja ite en ainakaan tykkää lukee ihan hirveen pitkiä , nii en myöskään haluu tehä näistä mun osista pitkiä.
YOU ARE READING
Come Back.......Be Here
RandomJosie Maybank rakastaa vaan ja ainoastaan kavereitaan , valjeään ja tietenkin parasta kaveriaan Samanthaa. Josiella ei ole aikaa poikaystävällä ja niin hän luulee asian pysyvän. Kun samalla taas kaikki mitä Samantha haluaa on löytää hänen sielunkum...