Jo pov:
Pyörin ympäri Rafen sänkyä , mutta en saa unta. Olen ollut tässä varmaan jo 2 tuntia eikä mikään auta.
Normaalisti katsoisin puhelinta , mutta rikoin sen , eikä minulla ole varaa uuteen. Ja vaikka jollain ihmeellä isällä ois varaa en voi kertoa ellen halua puoli kehoa mustelmille.
Eli jos minä en saa nukuttua niin ei säö herra Rafekaan. "Hei Rafe ootko hereillä?",kuiskaan. Vastausta ei kuullut joten heitän häntä tyynyllä. "Rafe nukutko",kuiskaan uudelleen. "En enään",Rafe vastaa unisena. Mission accomplished Rafe on hereillä. "Mitä mikä on niin tärkeetä että mun kauneus unet pitää keskeyttää?",Rafe kysyy edelleen unisena , mutta on päässyt jo istumaan sohvalle. Menen istumaan hänen viereen.
"En saa unta",aloitan. "Ja mulla tuli tylsää",jatkan. "Ja mitä mun pitää tehä asialle?",Rafe kysyy. "Pitää mulle seuraa , pelataan jotain totuutta vai tehtavaa tai never have I ever",ehdotan ja hymyilen suloisesti. (Tai ainakin omassa päässäni se on suloinen hymy). "Hyvä on , hän juomat",Rafe sanoo ja nousee ylös. "Kiitos",vastaan itsekäästi. Rafe lähtee huoneestaan hakemaan niitä juomia , jotta voimme aloittaa.
"Nonni sä olotat",Rafe sanoo samalla ku kaataa tequilaa laseihin. "En ole koskaan ollu osana kimppa kivaa",aloita. Rafe ottaa lasin käteen ja vetää tequilaa. "Aha",sanon yllätyneenä. "mitä?",Rafe kysyy. "En aatellu et oist you know",vastaan hämmentyneenä. "Nonni mun vuoro en oo koskaan maa'annu poguen kaa",Rafe sanoo. "Tietty",sanon ja otan shotin. "Okei en oo koskaan , hetki saako sanoa asioita joita on tehny , mut pitää sitte itteki juoda?",varmista. Sillä aina kun oon pelannut muitten kaa ollaan sanottu myös asioita joita ollaan ite tehty. "Vaikka",Rafe vastaa. "Okei en ole koskaan maa'annut kookin kanssa",sanon ja otan uuden shotin. Rafella on yllättynyt ilme , mutta hänkin juo. "Okei en ole koskaan suuttunut parhaalle kaverilleni niin paljon että alan viettää aikaa arkki viholliseni kanssa",Rafe sanoo ja ottaa shotin ja niin minäkin.
"Miks oot vieläki vihainen Samille tai JJ:lle , tai siis tiiän mut Sam on sun paras kaveri ja JJ sun veli?",Rafe kysyy. "En oo enään niille vihainen , enemmän Jonh B:lle, Kiaralle ja Popelle",vastaan. "Miks?",Rafe kysyy. "Koska niinku aina ku oon vihainen JJ:lle tai Samille mä oon se joka jää yksin ja ku kysyn miks mua ei kysytty mukaan vastaus on 'oisit voinu tulla' , vaikka nytkin kyllä Evan on kutsuttu , mut mun pitäsi tietää tulla mukaan",vastaan kiihtyneenä. "Jaajaa ymmärrän , mut voisit antaa anteeks Samille ja JJ:lle",Rafe vastaa. "En haluu mennä Samin ovelle se ois säälittävää ja mun puhelin on paskana",vastaan. "Voin laittaa Samille viestii et tulee meijän kaa lounaalle huomenna",Rafe ehdottaa. "JJ vihaa sua ja säki häntä",vastaan. "No mä oon eri pöydässä nii jos kaikki ei mee hyvin nii et jää yksin",Rafe ehdottaa uudelleen. "Okei",vastaan.
Sam pov:
Herään aamulla ja avaan puhelimeni. Ja Rafelta on tullut viesti. Menen heti paniikkiin että Jolle on tapahtunut jotain , mutta sitten aivan viestit.
Rafe🦧:
Tulkaa mun ja Jon kaa lounaalle huomenna klo 13.Minä:
Juuh...Herätän JJ:n ja kerron hänelle.
Olen valmistautumassa. Kello on jo aika paljon , joten en ehdi meikata paljoa , mutta kaipa ripsari ja huulikiilto riittää. "Haluaakoha Jo sopia?",JJ pohtii. "Varmaan ei se muuten haluis nähä meitä",vastaan. "Mut tää voi olla joku Rafen tapa päästä Josta eroon",JJ sanoo. "No se nähään sitte"vastaan.
A/N
Tää on nyt vähän lyhyempi , mut ei se mitään....
YOU ARE READING
Come Back.......Be Here
RandomJosie Maybank rakastaa vaan ja ainoastaan kavereitaan , valjeään ja tietenkin parasta kaveriaan Samanthaa. Josiella ei ole aikaa poikaystävällä ja niin hän luulee asian pysyvän. Kun samalla taas kaikki mitä Samantha haluaa on löytää hänen sielunkum...