osa 11

11 1 0
                                    

Jo pov:

"Hei Rafe , voitko antaa mulle kyydin?",kysyn Rafelta. "Joo , minne?",Rafe vastaa. "Jonh B:lle",vastaan.  "Okei mennään",Rafe sanoo ja lähtee kävelemään kohti talon pihaa.

Istumme autossa ihan hiljaa. Tää todella sattuu , eli me ei olla puhumassa siitä mitä just hetki sitte suudeltiin. "Eli siiss...",Rafe avaa vihdoin suunsa. "No?",kysyn , kun hän keskeytti asian kesken kaiken. "Aiotko nähä Evania tänään?",Rafe kysyy. "En tiiä", vastaan. "Haluutko etten?",kysyn. "En tiiä",Rafe vastaa.

Loppu matka ollaan ihan hiljaa. Hipi hiljaa. Ahdistavan hiljaa. Oli jopa kiusallista ku jompikumpi hengitti vähän kovempaa.

"Nonni jätän sut tähän ettei Jonh B hyökkää sun kimppuun , jos näkee et tuut mun kyydillä",Rafe sanoo ja pysäyttää auton. "Kiitos",sanon ja avaan auton oven. "Oota älä mee ihan vielä",Rafe sanoo. Pysähdyn ja käännyn häntä päin kysyvä ilme kasvoillaan.

Rafe syöksyy kohti mua ja suutelee mua. Nuo pehmeät huulet vasten omiani TAAS. On monia asioita , joita joku 6kk sitte en ois uskonu. Mutta se että suutelisin Rafe Cameronia tämän autossa , sitä en olisi edes suostunut uskomaan.

Rafe irrotautuu suudelmasta ja kuiskaa minulle , "laita viestiä sitte ku oot valmis lähtee nii voin tulla hakee sut meille". En pysty sanomaan mitään nyökkää vain ja lähden.

Sam pov:

"Jo!",huudan kun nään Jon kaukaisuudessa."Tuliko suoraan jostain bileistä?",Kiara kysyy viitaten tämän asuu . "Joo",Jo vastaa.  "Siitä puheen ollen onks kellään lainaa jotain vaatteita?",Jo kysyy. "Tuol olkkarissa on mun vaatteita ota niistä jotai",Kiara vastaa. "Moi muru",JJ sanoo ja kävelee kohti mua , mutta viime hetkellä kääntyy halaaman Jota. "Aha",tuhahdan. Jo ja JJ nauravat. Jo menee sitten sisälle.

Jo pov:

"Moi",Jonh B sanoo kävellessään ohitseni. "Moi",vastaan.  Sitten Jonh B tuhataa vihaisen kuuloisena ja jatkaa matkaa. "Hei hei nyt me selvitetään tää",sanon Jonh B:lle. "Mitä tässä on selvitettavää?",Jonh B hämmästelee. "oot selkeästi vielä vihainen mulle jostain",vastaan hänelle tiukasti.

"No ehkä mä en vaan tykkää siitä et mun kaveri yhtäkkii vaan hengaa Rafe Cameronin Kaa!",Jonh B aloittaa huutamaan. "Aa eli mun ois pitäny olla yksin prosesoimassa sitä et mun veli ja paras kaveri on salaillu multa niitten parisuhdetta jo kuukausia!",huusin hänelle takaisin. "Sulla ois ollu meijät ja Evan!",Jonh B huusi vielä kovempaa. "Te kaikki sanoitte mulle et olin vihainen ihan turhasta ja kutsuitte Evanin kaikkialle mukaan , te hylkäsitte mut mulla on oikeus olla muittenkin Kaa jos mä niin itte haluun" , huudan ja tunnen kuinka kyyneleet valuu pitkin poskiani. "Ja ehkä halusin olla jonku kaa joka ei tuominnut mua siitä et olin vihainen JJ:lle ja Samille!",jatkoin huutamista. "Eli me ollaan ne pahikset tässä vai?",Jonh B ihmetteli. "Ei! Vaan sä!",huusin. Käännyn päin ovea ja nään että muut seisovat siinä.

Olemme kaikki olleet hetken hiljaa ennenkun avaan suuni taas , "tiiettekö oli virhe tulla tänne mä lähen",sanon ja nappaan laukkuni sohvalta ja lähdin ulos.

En jaksanut ihmisiä en ketään , joten toivoin vain että iskä ei olisi kotona.

                                     ~~~

Saavuin kotiin ja sieltähän iskä oli sixpack tyhjänä vieressä ja kalja tölkki kädessä. "neitiä ei ole näkynyt hetkeen",iskä sanoo. "joo oon ollu kiireinen , mut oon nyt tosi väsynyt nii menisin vaan nukkuu",vastaan. "ei tää näin toimi!",iskä huutaa ja lyö nyrkillä naamaan. Kaasun heti lattialla ja hän alkaa pitkiä täydellä voimalla. Itken massa ja yritän käsillä ibestää iskujen kohdistuvan naamaani.

Iskä ei ole aina väkivaltainen ainostaan kännissä , joka valitettavasti on usein. Ja viina tekee hänestä myös vihaisen kaikelle. Ei edes tarvitse puhua ja hän saattaa suuttua.

Iskä on sohvalla sammuneena , kun minä taas pyörin sängyssä yrittäen etsiä kivutonta asentoa nukkua.

Come Back.......Be Here Where stories live. Discover now