Jo pov:
Ollaan baarissa odottelemassa juomia terassilla. "Ootko kunnossa?",Rafe kysyy. "Joo jotenki",vastaan alakuloisena. "Olisitko sittenkin halunnu jotain vahvempaa ku kokoisen?",Rafe nauraa. "Ehkä",nauran mukana. Tarjoilija tuo meidän juomat minulle kokisen ja Rafelle jonkun fancyn kook juoman. "Haluutko maistaa?" , Rafe kysyy ja tarjoaa juomaansa minulle. Nyökkää ja otan juoman käteeni. Otan hörpyn ja se maistuut taivaalliselta. En sano mitään työnnän vaan Rafelle kokikseni ja juon loput hänen juomastaan. "Hei oisin voinu tilata sulle oman",Rafe sanoo. "Niin sä teetkin kannattaa tilata ittelleski",vastaan hymyillen. Rafe vain nauraa ja vittoo tarjoilijan luoksemme. Hän tilaa juomat ja nyt me taas odotamme.
"Näytät olevan jo paremmalla tuulella",Rafe huomauttaa. Nyökkää vain samalla juoden juomaani. "Alkoholi tekee ihmeitä",Rafe toteaa. "On seurallakin vaikutusta",vastaan ja hymyilen hänelle.
"Hei voisinko mä tulla teille tänään?",kysyn Rafelta. "Toki haluutko jäädä yöks?",Rafe vastaa. "Toki",vastaan .
Sam pov:
Harjaan hiuksiani meikkipöydälläni , kun taas JJ makaa sängyllä.selaillen Netflixin valikoimaa. "Menikö Jonh B sun mielestä liian pitkälle tänään?",JJ kysyy. "Ehkä vähän miten niin", vastaan samalla kääntyen , jotta näen hänen kasvonsa. "No mietin vaan ettei Jo tee mitään tyhmää",JJ vastaa. "Tai siis onhan Jolla oikeus olla vihainen",JJ lisää. "Niin mä voin kysyä Rafelta onks Jo kunnossa?",ehdotan. "Joo tee niin",JJ sanoo. Laitan Rafelle viesti ja sitten menen JJ:n viereen ja me jatkamme Bridgertonia.
Hetken päästä puhelimeni värisee , se on Rafe.
Rafe🦧:
Joo Jo on ihan kunnossa , tulee meille tänään nii ei huolta.Minä:
Okei , kiitos🫶🏻"Jo menee Cameroleille tänään niin ei ainakaan oo yksin",kerron JJ:lle. "Kaipa tuo on parempi kun kotona tai yksin jossain kadulla",JJ sanoo. "Niih mennäänkö nukkumaan?",ehdotan. JJ sulkee telkkarin ja kietoo kätensä ympärilleni.
Jo pov:
"Nonni lahetääks?",Rafe ehdottaa. "Joo mennään vaan",vastaan ja otan laukun ja takin viereiseltä tuolilta. Lähdemme kävelemään kohti parkkipaikkaa. Meitä vastaan kävelee kasa Rafen kavereita mukaan lukien Topper ja Sarah.
"Hei Rafe , liitytkö seuraan?",Topper ehdottaa tervehtiessäön Rafea. Aluksi he eivät huomaa mua , mutta sitten kun huomaa Topper avaa suunsa " Aa sulla onki seuraa , mistä lähtien oot roska väen kanssa liikunu". "En mä muitten ku Jon Kaa liiku",Rafe vastaa. "Ja jo ei oo roska väkeä",Rafe huomauttaa. "Oli miten oli mistä lähtien oot liikkunu Jon kanssa?",Topper kysyy sanoen nimeni sarkastisesti ja ilkeästi. "Vajaa kuukausi sitten ja Jo on oikeesti hyvä tyyppi joten lopeta",Rafe vastaa ja tönäisee Topperia olkapäähän. "Ai onko Cameronin poika rakastanut pogueen tai jotain?",Topper jatkaa Rafen ärsyttämistä. "Mennään Rafe",sanon ja lähdemme kävelemään pois päin.
"Hakaako Jon isä suaki vai onko se van sen lapset!",Topper huutaa perään. "Mitä!",Rafe sanoo ja syöksyy Topperia päin. "Mietin vaan että aika kovan tällöin oot saanu ku tollasen huoran kaa aikaa vietät",Topper jatkaa. Rafe ei sano mitään vaan lyö Topperia ihan kunnolla. Sitten hän sylkäisee tätä päin ja sanoo "Oot enemmän huora ku Jo". Sitten Rafe lähtee autolleen ja luokseni perään.
Rafe istuu kuskin paikalla kun avaan pelkääjän paikan oven ja menen sisään. "Ootko kunnossa?",kysyn. "Joo",hän vastaa neutraalisti. Sitten Rafe lähtee ajamaan.
"Kiitos",sanon vihdoin. "Mistä?",Rafe ihmettelee. "Et puolustit mua etkä esittäny et me vaan törmättiin toisiimme tai et satuttiin vaan kävelee siinä yhdessä tai jotain Samistä",vastaan hiljaa. "Hei tiiän et osaan olla kusipää , mut en oo kusipää mun kavereille",Rafe sanoo ja ottaa minua kädestä kiinni. "No kiitos silti",vastaan ja hymyilen , vaikka tiedän ettei hän näe kun katsoo tietä. Puristan hänen kättään , jotta hän tietää että arvostin elettä.
Yhtäkkiä Rafe vetää auton sivuun. Ei kai hän nyt muutanutkan mieltään ja heitä minua ulos. "Mitäs nyt",kysyn epäileväisenä. "Oliko se totta mitä Topper sano?",Rafe kysyy epävarmana. "Mikä siitä se et oon huora koska en oo ikinä rahaa pyytäny vai mikä?",kysyn hämmentyneenä. "Ei se , vaan se et sun iskä hakkaa sua",Rafe kysyy ääni hieman täristen. "Joo , mut en tykkää tai haluu puhuu siitä , voidaanko jatkaa matkaa",vastaan ilmeettömästi. "Toki",Rafe vastaa ja alkaa taas ajamaan.
On monta asiaa josta en tykkää puhua esimerkiksi mun seksi elämä tai mun veljen seksi elämä , mut on vaan yks asia mistä en ikinä puhukkaan ja se on mun vanhemmat. En tiiä mun äitistä oikeen mitään ja mun iskä on juoppo joka suuttuessaan nostaa nyrkit ja iskee. Niin kauan ku muistan , jos JJ on pelleilly oon ottanu syyt niskoilleni jottei JJ:tä sattuis. JJ ei tiiä tästä mitään hän luule ettei koskaan jääny kiinni , ja no tavallaan ei jäänykkään.
Me saavutaan Cameroneille ja noustaan autosta ulos. Rafe esittelee mulle vähän paikkoja ja sitte vie mut sen huoneeseen.(Toi kuulsto väärältä). "Noniin mä haen lakanat niin saadaan sulle peitto sä voit siirtää mun peiton tohon sohvalle",Rafe sanoo. "Ei mä voin kyl nukkuu sohvalla",vastaan. "Ei ei , nonni action",Rafe sanoo ja lähtee huoneesta.
YOU ARE READING
Come Back.......Be Here
RandomJosie Maybank rakastaa vaan ja ainoastaan kavereitaan , valjeään ja tietenkin parasta kaveriaan Samanthaa. Josiella ei ole aikaa poikaystävällä ja niin hän luulee asian pysyvän. Kun samalla taas kaikki mitä Samantha haluaa on löytää hänen sielunkum...