Jo pov:
"Jo mee avaa en kestä tota oven hankausta",herään isäni huutoon.puen housut päälle ja menen olkkariin. "mitä",tuhahdan unisena. "Joku paukuttaa ovea , lopeta se",isä tuhathtaa turhautuneena. Kävelen ovelle ja nään likaisen ikkunan takaa hahmon. Avaan oven ja näen RAFEN?!?!.....
"Wow mitä sulle tapahtu , eiks Jonh B:n Kaa menny hyvin?",Rafe kysyy viitaten mustaa silmääni ja haljennutta huultani. "Ei meille tuli riitä , mut tää ei johdu siitä" vastaan ja mene ulos sulkien oven. " Mitä sitte tapahtu?",Rafe kysy."Kaaduin",vastaan hiljaa. "Ootko varma?",Rafe kysyy. "Joo'oo",vastaan. "Okei pakkaaja tavaras nii lähetään",Rafe sanoo. "Minne?",kysyn. "Se on yllätys",Rafe virnuilee. "Aha oota hetki",vastaan ja suljen oven perässäni .
Menen omaan huoneeseeni pakkaamaan,vaikka en edes tiedä mitä tai mihin pakata. "Mihins neiti on taas lähdössä",kuulen iskän äänen takaa. "Ulos kavereiden Kaa",vastaan. "Ja millonkohan aijot palata?",iskä jatkaa kuulustelua. "En tiedä toivottavasti en ikinä",vastaan. "Mitä sä sanoit?",iskä kysyy ja säntää kohti minua uhoavasti. "Sä kuulit kyllä",vastaan katsoen häntä suoraan silmiin. "Anteeksi",sanon ja kävelen hänen ohi. "Ehei neiti ei tämä näin mene",iskä sanoo lyö nyrkillä naamaan. Kaasun maahan ja tunnen kuinka hän heittää kaikki tavarat laukustani päälleni. "Jos sä nyt lähet turha tulla takasinkaan enään",iskä sano ja lähti keittiöön. Laitoin nopeasti tavarani laukkuun ja lähdin ulos.
Rafe odotti mua jo autossa joten kiiruhdin sinne. Mikä se iso törmäys oli "oh mitä sulle kävi",Rafe ihmetteli. "tekikö sun .... Isä ton?",Rafe hämmästeli. "tekiks se myös noi edelliset?",Rafe kysyi. Voisi melkein jopa nähdä häneltä kyyneleen valuvan poskella. "En haluu puhuu siitä",sanoin tiukasti ja Rafen reaktiosta päätellen hän ymmärsi.
Olemme ajaneet jo hetken hiljaisuudessa ennenkun vihdoin avaan suuni ja kysyn "minne me ollaan menos?". "Rannalle siel on bileet tai jotain sinne päin , mitä nyt tähän aikaan onkaan",Rafe vastaa. "Onks siel keitä?",kysyn. "Kaikki myös pogueita",Rafe vastaa. "Okei mut meen illalla sitte Evanille",vastaan. "Aha okei",Rafe vastaa vähäsen pettyneen kuuloisena. "Miks noin pettyny?",kysyn. "Mä luulin et meil ois voinu.....olla.....ehkä......vähän.....jotain",Rafe vastaa ujosti ja no myös vähäsen söpösti. Hyi tällänen lässytys ei sovi mulle. "Evan on mun kaveri ja jos haluut et meil on jotain nii kysy suoraan vaa",vastaan. Rafe parkkeeraa auton rannan parkki paikalle ja avaa turvavyönsä. Sitten hän nojautuu minua päin ja suutelee minua.
Oliko toi kysymys? Tarkoititko toi että Rafe haluaa olla jotain? Tällänen ihastunu teini tyttö juttukaan ei oikeen sovi mulle.
"Oliko toi kysymys?",kysyn kun irrotaudumme suudelmasta. "Joo , no?",Rafe vastaa hiljaa. En sano mitään vaan suutulen häntä. Hänen huulet ovat pehmeät niinkuin joka ikinen kerta ennen tätä. Juuri nyt tässä hänen kanssaan tunnen oloni turvalliseksi.
~~~On jo ilta ja ranta bileet on edelleen pystyssä. Jengi alkaa toki olemaan jo hiukan liian känssä.
Vaikka tulikin tänne Rafen kanssa , olen viettänyt suurimman osan ajasta Evanin,JJ,Samin ja muiden kanssa. Sovin Jonh B:n kanssa ja olemme taas kavereita.
Minä ja Rafe sovittiin ettemme kertoisi muille jutustamme. Sillä Jonh B ja muut olivat jo aika vihaisia ystävyydestämme en halunnut menettää heitä yhden pojan takia. Ja kerroin kaikille etten ole enään Rafen kaveri. Kerroin että meille tuli riita ja että koko ystävyys oli lähinnä vain sitä että olimme molemmat yksinäisiä.
A/N
Tää on mun mielestä aineki jokseenkin huono , mut oon kirjottanu tän uudestaan ja uudestaan jo nii monta kertaa etten jaksa enää.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Come Back.......Be Here
RastgeleJosie Maybank rakastaa vaan ja ainoastaan kavereitaan , valjeään ja tietenkin parasta kaveriaan Samanthaa. Josiella ei ole aikaa poikaystävällä ja niin hän luulee asian pysyvän. Kun samalla taas kaikki mitä Samantha haluaa on löytää hänen sielunkum...